Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan

11. Data: 2006-03-06 21:18:07

Temat: Re: Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Niedzwiedz napisał:

> acha i pij 1,5-2 litry wody dziennie zwyklej wody i kup witaminki i wcinaj
> tez :)

2 litry, to za malo. Minimum 3, 4 litry. Ale 4 litry to tez nie jest
optymimum, generalnie im wiecej tym lepiej.

Jak sie przygotowuje do zawodow kulturystycznych pije 10 litrow
dziennie. Ale znam takich co pija 14 litrow, miedzy innymi nasza
mistrzynii swiata w kulturystyce.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

12. Data: 2006-03-08 15:00:05

Od: "inż.Mamoń" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

***Czesc

> kup wage i co jakis czas sie waz

***Spoko.

> taka tabela dawala mi sile i motywacje :) al bylo cizko 2 tygodnie
> masa nie spadal np.

***Ja po 3 dniach mialem -1.5 kg. Po 5 czuje juz luz na pasku ;)

> acha i pij 1,5-2 litry wody dziennie zwyklej wody i kup witaminki i
> wcinaj tez :)

***Taktak. Biore Duo Vit, Slow Mag i wspomagam sie Bio-Slimem

Pozdrawiam służbowo

inż.Mamoń
ST1100
t...@w...pl

Motocykliste zrozumie jedynie pies wystawiajacy pysk za okno jadacego
samochodu.

13. Data: 2006-03-08 15:01:32

Od: "inż.Mamoń" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

***Czesc

Filip KK wrote:

> 2 litry, to za malo. Minimum 3, 4 litry. Ale 4 litry to tez nie jest
> optymimum, generalnie im wiecej tym lepiej.

***Staram sie, ale w pracy nie za bardzo mam warunki ;(

> Jak sie przygotowuje do zawodow kulturystycznych pije 10 litrow
> dziennie. Ale znam takich co pija 14 litrow, miedzy innymi nasza
> mistrzynii swiata w kulturystyce.

***LOL !!

14. Data: 2006-03-11 12:22:48

Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał

> Jak sie przygotowuje do zawodow kulturystycznych pije 10 litrow dziennie.
> Ale znam takich co pija 14 litrow, miedzy innymi nasza mistrzynii swiata w
> kulturystyce.

10 litrów ? Wychodzisz w tych dniach z toalety ? Tylko na moment, zeby napic
sie wody ? Szacuneczek ...

Pozdrw
Zbigniew Kordan

15. Data: 2006-03-11 14:06:33

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:

> 10 litrów ? Wychodzisz w tych dniach z toalety ? Tylko na moment, zeby napic
> sie wody ? Szacuneczek ...

Generalnie jak juz siedzisz 10 minut, to juz nie mozesz z bolu
wytrzymac, tak sie sikac chce :) Non top w toalecie...

A dodam, ze mocz powinno sie czesto oddawac, wowczas plaski brzuch
bedziemy mieli. Przy bardzo niskiej zawartosci tluszczu widac to bardzo
wyraznie, jak brzuch maleje po oddaniu moczu.

16. Data: 2006-03-11 15:58:14

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Mar 2006 15:06:33 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Generalnie jak juz siedzisz 10 minut, to juz nie mozesz z bolu
> wytrzymac, tak sie sikac chce :) Non top w toalecie...

To znaczy ze u Ciebie , Filip ten jakze ważny dla normalnych mężczyzn organ
w "tych dniach" służy tylko do wydalania moczu?:)No bo skoro co 10 minut
trzeba wydalac to...

17. Data: 2006-03-12 21:03:37

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wprowadzajacej i chcialbym ja jak najdluzej utrzymac.
> 8. "Oszukiwanie". No coz, na pewno zdarza sie sytuacje, w ktorych nie
> bede mogl utrzymac diety. Jak organizm na to reaguje i jak dlugo trwa
> dochodzenie do stanu ketozy?
> 9... I wszystkie inne porady, ktore wpadna Wam do glowy ;)
>

> --
>
> Pozdrawiam służbowo
>
> inż.Mamoń
> ST1100
> t...@w...pl
> Motocykliste zrozumie jedynie pies wystawiajacy pysk za okno jadacego

Witaj, ja też schudłam na tej diecie. Nie przejmowałam się konkretnymi
zaleceniami, tylko głównie nie łączyłam węglowodanów z innymi pokarmami. Jadłam
co trzy godziny. Przed posiłkami pijałam dużo wody mineralnej, dla "oszukania
głodu". Nie zrezygnowałam z kawy. Później wprowadziłam raz w tygodniu jeden
dzień bez jedzenia w ogóle. Piłam wtedy jakieś herbatki ziołowe i wodę mineralną
oraz oczywiście kawę. Jednak po kilku tygodniach zrezygnowałam z tego jednego
dnia niejedzenia bo schudłam za dużo. W sumie bez bólu doszłam do mojej wagi, i
się jej trzymam ale raczej w ogólnych zarysach niełączenia pokarmów. W czasie
bycia na tej diecie miałam przeprowadzone badania krwi i było wszystko w normie.
Ale powtarzam:
jadłam warzywa, owoce, nabiał, mięso co trzy godziny i nie łączyłam z
węglowodanami. Nie jest to więc dieta jako taka tylko sposób odżywiania się.
Ważę około 51 kg, przy wzroście 162cm. Jeszcze zauważyłam ciekawą rzecz, kiedy
podczas tej diety całkowicie zrezygnowałam ze słodyczy, wreszcie pozbyłam się
uczucia chronicznego zmęczenia i bólów barku. Ale może to tylko zbieg
okoliczności. Wiem, że są kontrowersje na temat tej diety. I jeszcze jedno:czy
zauważyliście, że często dietetycy, którzy tak krytykują tę dietę, wypowiadając
się w mediach sami mają nadwagę?:)Jola

18. Data: 2006-03-13 07:58:36

Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał

> Generalnie jak juz siedzisz 10 minut, to juz nie mozesz z bolu wytrzymac,
> tak sie sikac chce :) Non top w toalecie...

:-)
To z dluzszej jazdy samochodem nici ?

Pozdrw
Zbigniew Kordan

19. Data: 2006-03-13 10:19:41

Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

WItam,
tak się zastanawiam, czy można przejść na tą dietę, a potem po
otrzymaniu właściwej wagi zmienić sposób odzywnia sięna inny?
Wcześniej odchudzałam się metoda Montignaca, dzieki której zrzuciłam
20 kg, ale ciąża sprawiła, że znowu musze się za siebie
wziąć.Natomiast po jego zakonczeniu mimo zmiany diety - zwiekszenie
ilosci wglowodanow w diecie, nie przybieralam na wadze. Dieta
Montignaca również polegała na eliminacji węglowodanów, może nie az w tak
rygorystyczny sposób, bo jej podstawą bylo część jarzyn.
Dlatego po przeczytaniu tego postu zastanawiam się nad dietą Atkinsa
(też ze względu na kase, bo montignac w zimie jest bardzo drogi).

--
Pozdrowienia,
DiMU

Nosi betonowe majtki z hartowana gumka.
KIM JEST STEFAN?!? | http://www.stefan.pl/

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

20. Data: 2006-03-13 10:39:14

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DiMU" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wcześniej odchudzałam się metoda Montignaca, dzieki której zrzuciłam
> 20 kg, ale

A ile ci to wtedy zajęło?

Pozdrawiam,
Akulka

preparat anry
brzuszki
gazeta: "Codziennie piję oliwę z oliwek i jem ryby"
zobacz przepisy na Pizzę
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC