Tylko odbić się od dna...

51. Data: 2014-01-21 22:20:26

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 22:08, Ikselka pisze:

> Sama głosowała na tych, którzy nie pozwolili jej mężowi zarobić na rodzinę.

LOL a w czasach PRLu to mężczyźni niewykwalifikowani zarabiali na
utrzymanie rodziny w wystarczającym stopniu z niepracującą żoną?

Pozdrawiam
Paulinka

p/s pozdrawiam krawcowe, szwaczki, telefonistki, urzędniczki i całą masę
innych kobiet, które kiedyś pracowały zawodowo.
Nie każda pani domu była panią prokuratorową...

52. Data: 2014-01-21 22:32:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 21:10:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-20 22:23, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A jest to jakiś płobłem?

A widziałaś jakąś, jak wybiegała wprost zza kasy po 22ej na uczelnię? Bo ja
nie. Powiesz może "niech sobie zmiany wymieni"? To ja dopowiem - i niech
tę kasę okradnie przy okazji :->

--
XL

53. Data: 2014-01-21 22:35:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 22:20:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> LOL a w czasach PRLu to mężczyźni niewykwalifikowani zarabiali na
> utrzymanie rodziny w wystarczającym stopniu z niepracującą żoną?

No ale podobno POTEM miało być tylko LEPIEJ?
:->

--
XL

54. Data: 2014-01-21 22:41:25

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 22:35, Ikselka pisze:

> No ale podobno POTEM miało być tylko LEPIEJ?
> :->

Potem to nogi pachną. Wybacz, ale to Ty się odnosisz do naszych
zamierzchłych wyborów, które NIC nam dobrego NIGDY nie przyniosły, bo i
co miały przynieść, skoro NIKT NIDY nie miał pomysłu na Polskę.

Pozdrawiam
Paulinka

55. Data: 2014-01-22 04:09:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 20:56, Ikselka pisze:
> ...koedukacyjnego:
>
> https://www.sternik.edu.pl/o-nas-2/43-nieedukacyjna-
koedukacja

> "Chłopcy i dziewczynki powinni uczyć się w odrębnych szkołach. I to nie
> tylko na studiach, w gimnazjach czy liceach, ale już od pierwszych lat
> swojej edukacji.

Bo to, gdy chłopak i dziewczyna są w odległości mniejszej niż 20 metrów
(nie pomyliłem się - nie centymetrów a metrów!), to zaraz grzech. W
Iranie na przykład zbadano, skąd się bierze ichnia fala gwałtów. Odkryto
że to sprawiają żeńskie manekiny.

http://www.euroislam.pl/index.php/2009/09/po-gazie-i
ran-walczy-ze-sklepowymi-manekinami/

gdzie każą te manekiny zasłaniać

a bardziej radykalni:
http://femka.net/iran-oczami-kobiet-spojrzenie-bez-s
tereotypow/

"Tym razem ,,zagrożeniem" dla moralności stały się... sklepowe manekiny. W
efekcie, aby ich użyć w sklepie, trzeba oddać manekin do przeróbki -
czyli np. spłaszczenia piersi i wypełnienia na płasko przestrzeni między
piersiami. Druga możliwość, tańsza i prostsza, a więc popularniejsza, to
po prostu odpiłowanie piersi i ramion. To jeszcze nie jest szczyt
absurdu - aby nie wyobrażać sobie za dużo, głowa też jest przecinana na
pół. Po skosie, tyle żeby się chusta trzymała. "

To jak się teraz odpiłowuje manekinom piersi, to co ci zboczeńcy wymyślą
potem? będą to robić kobietom, aby nie podniecały mężczyzn?

56. Data: 2014-01-22 08:03:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> To jak się teraz odpiłowuje manekinom piersi, to co ci zboczeńcy wymyślą
> potem? będą to robić kobietom, aby nie podniecały mężczyzn?

Jaki związek ze szkołami koedukacyjnymi w Polsce?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

57. Data: 2014-01-22 09:50:12

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama głosowała na tych, którzy nie pozwolili jej mężowi zarobić na
> rodzinę.

Musi pracować by mieć emeryturę.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

58. Data: 2014-01-22 09:52:12

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty czytać nie umiesz? O SZKOLE mowa, o grupie rówieśniczej i nie tylko.

NIe odwacaj kota ogonem, zaliczyłaś dystans do "najważniejszych pozytywnych
norm".

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

59. Data: 2014-01-22 10:09:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Musi pracować by mieć emeryturę.

Serio?
Wierzysz w emeryturę, skoro już w kwietniu zapierniczą nam ponad połowe
składek z OFE na biezace potrzeby ZUS?
OFE miały być do naszej dyspozycji, podlegające dziedziczeniu!

J.

www.kontestacja.com

60. Data: 2014-01-22 10:11:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> LOL a w czasach PRLu to mężczyźni niewykwalifikowani zarabiali na
> utrzymanie rodziny w wystarczającym stopniu z niepracującą żoną?

Mój dziadek był szewcem, zarabiał na żonę i 4 dzieci. Wszystkie wykształcił.
I miał tego pecha, że nie żył 60 lat po wojnie.

J.

www.kontestacja.com

www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc
Ile się daje na Komunię?