Tylko odbić się od dna...

111. Data: 2014-01-22 10:09:13

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Musi pracować by mieć emeryturę.

Serio?
Wierzysz w emeryturę, skoro już w kwietniu zapierniczą nam ponad połowe
składek z OFE na biezace potrzeby ZUS?
OFE miały być do naszej dyspozycji, podlegające dziedziczeniu!

J.

www.kontestacja.com

112. Data: 2014-01-22 10:11:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> LOL a w czasach PRLu to mężczyźni niewykwalifikowani zarabiali na
> utrzymanie rodziny w wystarczającym stopniu z niepracującą żoną?

Mój dziadek był szewcem, zarabiał na żonę i 4 dzieci. Wszystkie wykształcił.
I miał tego pecha, że nie żył 60 lat po wojnie.

J.

www.kontestacja.com

113. Data: 2014-01-22 11:03:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 09:37, Chiron pisze:
> Nie wiem, jak w Twojej klasie. W 8 klasie zaglądaliśmy dziewczynkom pod
> spódnice- i to zajmowało wielu chłopców w szkole.

u nas może zajmowało to tylko tych trudnych chłopców, w liceum było
więcej dziewczyn (nie było gimnazjum - czyli od 15 do 19 roku życia)
i nie było zaglądania, owszem były zabawy na 18-tce

114. Data: 2014-01-22 11:11:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> u nas może zajmowało to tylko tych trudnych chłopców, w liceum było więcej
> dziewczyn (nie było gimnazjum - czyli od 15 do 19 roku życia)
> i nie było zaglądania, owszem były zabawy na 18-tce

No właśnie o tym piszę: trudni chłopcy (czytaj: ci, którzy nie dawali się
szufladkować) wykazywali normalne dla danego wieku tendencje rozwojowe.
Potem przyszło (dla Ciebie) liceum- a tam juz nie było pół na pół, tylko
wyraźna przewaga dziewcząt (czyż nie jest to argument przeciw koedukacji?).
No a dalej znasz: nieliczni chłopcy po prostu zbabieli- choćby dlatego, że
nauczyciele starają się klasę traktować jako całość, a skoro całość jest
babska...to do dziś masz problem z kobietami:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

115. Data: 2014-01-22 11:19:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie żyję aż tak długo :P

Jednakże jako osoba inteligentna i wykształcona- a także empatyczna- możesz
sobie to chyba wyobrazić?

116. Data: 2014-01-22 11:33:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 11:11, Chiron pisze:
> wykazywali normalne dla danego wieku tendencje

Nie, to nie jest normalne dla wieku 15 lat ale dla 6 lat. No, ale jak
15-latek nie umie się opanować i jest emocjonalnie w rozwoju 6-latka
Twoje argumenty przypominają: "kobiety powinny chodzić w workach
zasłaniających twarz, bo w przeciwnym razie zmuszają mężczyzn do gwałtu,
który jest ich naturalną reakcją"

117. Data: 2014-01-22 11:47:02

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 11:11, Chiron pisze:
> No właśnie o tym piszę: trudni chłopcy (czytaj: ci, którzy nie dawali
> się szufladkować) wykazywali normalne dla danego wieku tendencje

Nie tylko "nie dawali się zaszufladkować", ale też nauka sprawiała im
trudność, za to nadużywali, przez co nie mieli szans u naszych dziewczyn.
Na studiach było znacznie więcej mężczyzn, było by więc trudno o ich
zbabienie. Choć możesz zawsze twierdzić że inteligencja to są
zniewieściali, nie to co proletariat.

118. Data: 2014-01-22 11:54:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tia, a we Wrocławiu na akademiki szkoły pielęgniarskiej chłopacy mówili
tartak. Ciekawe dlaczego. ;)

Ewa

119. Data: 2014-01-22 12:00:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 22:07, intuicjonista pisze:
> to liczę na recenzje - może mnie też zainteresuje
> jak dobrze ocenicie :))))

Masz to u mnie.

Ewa

120. Data: 2014-01-22 12:18:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 22:41, Paulinka pisze:

> Potem to nogi pachną. Wybacz, ale to Ty się odnosisz do naszych
> zamierzchłych wyborów, które NIC nam dobrego NIGDY nie przyniosły

Żeby jeszcze do naszych...

Ewa

Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?