Tylko odbić się od dna...

291. Data: 2014-01-25 12:09:13

Temat: Re: Sierpień w hrabstwie Osage bywa upiornie upalny
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 11:19, krys pisze:

> Zawsze można przez zielone granice. Paszport nie jest potrzebny mi, tylko
> aparatowi kontroli byd... obywateli.

Na jakiś eksport ewentualnie naszym bydlęcym przedsiębiorcom pozwolisz?
Czy też będą przez zieloną granicę przerzucać?
A może zechcesz zmieniać ustrój wszystkim państwom naokoło też?
A jakaś ewidencja ludności? Ta bywa nie tylko w demokracji.

No, na więcej czasu nie mam, sorry.
Ewa

292. Data: 2014-01-25 12:09:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 11:20, Qrczak pisze:

> Więc (chyba) na zakończenie się wetnę prostacko: Twoja propozycja jest
> naprawdę dobra, tylko wymaga jednego - dojrzałego do tego społeczeństwa.

Powiem więcej - idealnego. Jestem za.

Ewa

293. Data: 2014-01-25 12:31:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-25 11:02, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A ja wiem, że weekend w pełni, tylko że popkorn mi już wyszedł.
>
> Więc (chyba) na zakończenie się wetnę prostacko: Twoja propozycja jest
> naprawdę dobra, tylko wymaga jednego - dojrzałego do tego społeczeństwa.
> Dlatego nadal występuje jedynie w postaci teoretycznej.

Laureat Nagrody Nobla z ekonomii zauważył, że taki system najlepiej
wprowadzić w kraju gospodarczo zdewastowanym. Poligonem doświadczalnym, w
którym to zadziałało- było Chile w czasach gen.Pinocheta.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

294. Data: 2014-01-25 12:32:05

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-25 11:53, intuicjonista pisze:

> https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
age&v=1FMph8SvUlw
> :)))))

Kumorek jest przepiękna w każdym calu. :-)

295. Data: 2014-01-25 12:47:05

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości

age&v=1FMph8SvUlw

> Kumorek jest przepiękna w każdym calu. :-)

ja tam spejalistą od tych cali nie jestem :)))))))))))
ale wrocławianka - więc ...jest na co popatrzeć :))))))))))

gdyby wykonywała to dziewczyna
niezbyt ładna/zgrabna - to efekt mógłby
być bardzo przygnebiający - a tak :))))

296. Data: 2014-01-25 13:06:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 12:47, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

Ale te nie z Wrocławia są.

297. Data: 2014-01-25 13:30:05

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-25 12:47, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

age&v=1FMph8SvUlw

> Ale te nie z Wrocławia są.
nie tak - ładne są zewsząd

może nie byłem zbyt precyzyjny -
w przypadku Wrocławianek chodziło o
badanie/penetracje tych wszystkich cali :)))))))))

298. Data: 2014-01-25 13:58:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-25 13:30, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

Penetracje poza Wrocław
Zalecam
Doktor

299. Data: 2014-01-25 14:04:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jan 2014 11:53:35 +0100, intuicjonista napisał(a):

> gdzie ten happenning będzie ?
> ciekawe widoki sie zapowiadają :))))

Na desce do prasowania 333-)
--
XL

300. Data: 2014-01-25 14:07:24

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Penetracje poza Wrocław
> Zalecam
> Doktor

cóż - skoro doktor zaleca - to ....
:)))))))

Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?