Tylko odbić się od dna...

91. Data: 2014-01-22 06:30:54

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 06:27, anioł śmierci pisze:
> Zdumiony
> Jak bede miał czas to spisze ci gombrowicza, bo gombrowicz dla argentyńczyków
napisał książeczke. Jak bardzo separacja jest szkodliwa i chodzi w niej o to, że
tłumaczy kobietom o co chodzi męskiej części i dlaczego kobiety zupełnie błędnie,
naopak, pojmują zachowanie chłopców. Czyli jak kobiety pojmują przez alienacje
facetów i dlaczego zupełnie błędnie, nie tak jak on sobą prezentuje.

Niestety, jak jest coś dobrego jak koedukacja, to są tacy co się drapią
po głowie i pytają, co by tu jeszcze spieprzyć panowie.

92. Data: 2014-01-22 06:34:21

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 06:30, zdumiony pisze:
> Niestety, jak jest coś dobrego jak koedukacja, to są tacy co się drapią
> po głowie i pytają, co by tu jeszcze spieprzyć panowie.

http://www.youtube.com/watch?v=GIt8oXcluxw

"Psycholog i lekarz rodzinny dr Leonard Sax, szef Amerykańskiego
Stowarzyszenia na Rzecz Rozdzielenia Płci w Edukacji Publicznej (NASSPE
National Association for Single Sex Public Education)"

NASSPE jest tak samo pierdolniętą organizacją jak RIAA

93. Data: 2014-01-22 06:40:17

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Bo to jest klerykalna mentalność kopnieta w dupę w europie, bo to jest czysta
patologia, wynaturzeniec, potwornie szkodliwa. A każda ideologia, bo kler to
idealogia zawsze dzieli ludzi, gdyby nie kler nie byłoby takiego podziału w Pl. Parę
lat temu doprowadził do ludobójstwa Tutsi i Hutu, bo nastawiał przeciwko drugim i
dużo tam było polskich misjonarzy, jak ten cały biskup Hoser. Tak ten paranoiczny
fanatyk co prześladował Lemańskiego.

94. Data: 2014-01-22 06:59:33

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
A mówiłem że badania klerykalne to falsz

"
Przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, gdzie współistnieją obie koncepcje edukacji,
badania nie wykazały, aby chłopcy lub dziewczęta wybierali inne przedmioty, lub mieli
lepsze wyniki w nauce w zależności od tego, czy uczą się w szkołach koedukacyjnych
czy realizujących koncepcję edukacji zróżnicowanej. Wnioski z tych badań są takie, że
istnieją bardzo dobre szkoły oparte na obu z tych koncepcji, lecz nie dlatego, że są
tylko dla chłopców, tylko dla dziewcząt, bądź dla obojga płci. Podstawowymi
czynnikami są zdolności uczniów, środowisko, z jakiego się wywodzą oraz kwalifikacje
nauczycieli. Autorzy przytaczanego badania przebadali szczegółowo argumenty
zwolenników edukacji zróżnicowanej i stwierdzili, że zazwyczaj są to argumenty
nieadekwatne lub wybiórczo przedstawiane[7].

Dotyczy to np. badań naukowych prowadzonych od początku lat 90. mających dowodzić[8],
że dzieci ze szkół zróżnicowanych ze względu na płeć osiągają lepsze rezultaty niż
dzieci ze szkół mieszanych. Na argument, że koedukacja jest niewłaściwym
rozwiązaniem, gdyż chłopcy i dziewczęta uczą się w inny sposób, zwolennicy wskazują,
iż liczne badania wykazały, że niewielkie różnice w percepcji i przetwarzaniu
informacji, jakie można stwierdzić u dziewcząt i chłopców, nie wpływają w widoczny
sposób na efektywność nauki[potrzebne źródło].

Natomiast na argument, że w klasach starszych wyłączony zostaje element roztargnienia
związanego z obcowaniem z płcią przeciwną, zwolennicy koedukacji odpowiadają, że
obcowanie z własną płcią też może rodzić napięcia, które w znacznie większym stopniu
utrudniają proces edukacyjny.

95. Data: 2014-01-22 07:34:30

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 06:59, anioł śmierci pisze:
> [...]
odpowiadają, że obcowanie z własną płcią też może rodzić napięcia, które w znacznie
większym stopniu utrudniają proces edukacyjny.

A kobiety łagodzą obyczaje

96. Data: 2014-01-22 07:57:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Czyli kobieta to tylko taki stwór do tańca od wielkiego dzwonu, a nie może
> być kumplem. Mężczyźni dziczeją gdy nie mają kontaktu z kobietami.

Zdumiony- chodziłem do męskiej klasy. Nie miałem problemów z dziewczynami-
nie były to tylko spotkania od wielkiego dzwonu. Problemem jest to, o czym
pisałem: dorastający chłopcy zamiast się uczyć- podniecają się swoimi
koleżankami.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

97. Data: 2014-01-22 07:58:35

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Zwolenicy podziału głoszą że lepiej się uczą , jak widzimy jest to kłamstwo, a
rozdziału płci wady, wymiania się że brak zrozumienia płci , problemy w pracy z
współpracą. Tak wiki krótko streszcza.

98. Data: 2014-01-22 07:59:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 07:57, Chiron pisze:
> [...]
> dziewczynami- nie były to tylko spotkania od wielkiego dzwonu. Problemem
> jest to, o czym pisałem: dorastający chłopcy zamiast się uczyć-

Chyba tylko tacy, którzy nie mają kobiet w klasie na co dzień. Gdy w
szkole dorastają razem dwie płcie, nie ma niezdrowego podniecania się,
traktują dziewczyny normalnie.

99. Data: 2014-01-22 08:00:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty wiesz że zdaniem niektórych Frondowców, zapraszając _dziewczyny_ na
> tańce popełnialiście grzech ? (a jak tak dalej pójdzie a w przyszłej
> Polsce może to być nawet przestępstwem?):
>
> "do dziś wszak ortodoksyjni wyznawcy judaizmu stosują ścisłą segregację
> płci w zabawach tanecznych"
>
> Frondowcy widać chcą nad Wisłą zrobić ortodoksyjny judaizm
>
> http://salwowski.msza.net/pub/dlaczego-pozamalzenski
e-tance-damsko-meskie-sa-nadzwyczaj-nieb.html

> [...]
> starożytnym chrześcijanom, ale charakteryzowało społeczeństwa pogańskie i
> ich diaboliczne kulty sprawowane na część bożków."
>
> "Tańce, które opisywane są na kartach Pisma św., a w przypadku których to
> kontekst sugeruje, iż były one aprobowane przez Pana Boga (Sdz 11; Wj. 15,
> 20; Sdz. 11, 34). Rzut oka na historyczną i kulturową płaszczyznę
> opisywanych tam tańców wskazuje bowiem, iż nie miały one charakteru
> damsko-męskiego (do dziś wszak ortodoksyjni wyznawcy judaizmu stosują
> ścisłą segregację płci w zabawach tanecznych)"

Czy jest to odosobniony pogląd autora, czy stanowisko Kościoła?

100. Data: 2014-01-22 08:01:21

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Wpisz w google eduakcja różnorodna i wyskoczy ci wikipedia , gdzie podają jak wół
wieloletnie badania, że pierdolony katolicki huju KŁAMIESZ.

Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?