Tym razem cycek ;-)

1. Data: 2004-02-27 10:31:12

Temat: Tym razem cycek ;-)
Od: "Elske" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam znowu :-)

Tym razem potrzebny mi nie tyle przepis ile pomysł.
Mam pierś "kurzęcą" (podwójną) i muszę z niej z niej zrobić obiad na dwa dni
dla jednej normalnej osoby i dla jednego odkurzacza. Obiad musi być
nieskomplikowany jeśli chodzi o odgrzewanie, bo umiejętności kulinarne
odkurzacza są ograniczone a zostaje sam w domu ;-).
Myślę raczej o jakiejś pokrojonej postaci. Macie jakieś pomysły?

--
Pozdrawiam, Elske
GG 5141425

1. Data: 2004-02-27 10:41:24

Temat: Re: Tym razem cycek ;-)
Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biust (cycek) + mieszanka warzyw + pieczarki + groszek + kukurydza
wyjdzie gulasz - dużo objętościowo
do tego ryż i finito
Ania

1. Data: 2004-02-27 10:54:17

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sMOCZYCA wrote:

> Biust (cycek) + mieszanka warzyw + pieczarki + groszek + kukurydza
> wyjdzie gulasz - dużo objętościowo
> do tego ryż i finito

Z doswiadczenia z moim ,,odkurzaczem'' wynika, ze w takim zestawieniu
potrzeba wiecej cyckow. Jesli nie ma ich za duzo, to lepiej osobno
warzywa, a miesko rozklepac i usmazyc jako kotleciki (w panierce lub
bez)

Th.

1. Data: 2004-02-27 11:04:49

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Feb 2004 11:41:24 +0100 I had a dream that sMOCZYCA
<s...@N...pl> wrote:
> Biust (cycek) + mieszanka warzyw + pieczarki + groszek + kukurydza
> wyjdzie gulasz - dużo objętościowo
> do tego ryż i finito

Ehm, jeśli "odkurzacz" rozumie się jako "osoba lubiąca/musząca dużo
zjeść", to odradzam ryż, w szczególności, jeśli jest to facet.
No i jeden podwojny filet to trochę mało...
A na objętość dobrze robią kiełki bambusa :)

1. Data: 2004-02-27 11:31:23

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elske napisał:

> [...]
> odkurzacza są ograniczone a zostaje sam w domu ;-).
> Myślę raczej o jakiejś pokrojonej postaci. Macie jakieś pomysły?

Koleżanka kiedyś robiła tak, że rzeczony biust drobno kroiła i
traktowała jako jeden ze składników ciasta (było w nim duzo jaj, mąka i
coś tam jeszcze). Niestety nie pamiętam szczegółow, ale było dużo, dobre
i może pokombinuj coś w tym kierunku.

--
pzdr
tapta

1. Data: 2004-02-27 11:47:01

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię coś takiego

pierś z kurczaka
4 łyżki oleju
1 łyżeczka soku z cytryny
1 łyżka sosu sojowego
1 łyżka ketchupu
1 łyżeczka musztardy
1/2 łyżeczki cukru
cebula

Piersi kroisz na, małe kawałki, cebule siekasz, mieszasz ze sobą resztę
składników, dokładasz do tego mięso (powinna wyjść papka). Dobrze by było
gdyby to sobie trochę postało. Następnie dodajesz ze dwa jaja i 2 łyżki mąki
ziemniaczanej. Potem smażysz, wychodzą z tego smaczne kotleciki.
Można do tego dodać trochę posiekanych pieczarek (zwiększy objętość)

Aneta

1. Data: 2004-02-27 14:40:38

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-27 12:04:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Grzegorz Janoszka* skreślił te oto słowa:

> A na objętość dobrze robią kiełki bambusa :)

Ooo, wlasnie, bambus juz mam, piersi tez.
Znasz moze jakis ciekawy przepis na takie połączenie?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-02-27 14:41:19

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ooo, wlasnie, bambus juz mam, piersi tez.
> Znasz moze jakis ciekawy przepis na takie połączenie?
Tego to chyba teraz już uczą w przedszkolu?
ziuta

1. Data: 2004-02-27 19:04:17

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Feb 2004 15:40:38 +0100 I had a dream that Lia
<L...@a...poczta.onet.pl> wrote:
> Ooo, wlasnie, bambus juz mam, piersi tez.
> Znasz moze jakis ciekawy przepis na takie połączenie?

Fantazja, co się nawinie etc etc.
Staram się mało przepisować, a raczej zdać się na inwencję.

Jak coś nie wyjdzie, to prawie zawsze da się uratować, a takiej rzeczy,
jak robisz, to zepsuć się nie da ;)

1. Data: 2004-02-27 19:05:30

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-27 20:04:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Staram się mało przepisować, a raczej zdać się na inwencję.
>
> Jak coś nie wyjdzie, to prawie zawsze da się uratować, a takiej rzeczy,

No to bedzie 'fantazyjnie' w sosie słodko-kwasnym ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

szukam nazwy potrawy
Ryba po grecku i klopsy w czerwonej kapuście
Placuszki z białym serem
krowa
U Wlocha -Help:)