Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...

161. Data: 2008-07-13 13:36:23

Temat: Re: Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2008 13:23:01 +0200, michal napisał(a):

> Masz dar przekonywania, że przy Twoim sposobie tak nie jest.

Michale, nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji - no sorry :-)

162. Data: 2008-07-13 13:39:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na polityce, piękny dzień nam, Polakom nastał!!!

163. Data: 2008-07-13 13:41:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2008 13:37:34 +0200, michal napisał(a):

> Argument "było mnie nie robić" nie jest zbyt lotnym roszczeniem.

Lotny czy nie - w tym środowisku byłby zrozumiany.

> Jedyne złe odczucie córki, które może najpewniej zaistnieć, kiedy dorośnie,
> to takie, że może jej być przykro oraz świadomość, że los jej wisiał na
> włosku.

Dla mnie coś takiego kończyłoby kontakty z matką, a Ty mówisz o tym
"jedynie"... No, bardzo ciekawie podchodzisz do relacji dziecko-rodzic. :->

> A wszystko będzie i tak zależało od jakości relacji między matką i
> córką.

A jakie mogą być? - ot, pozory. Chciała zabić - tylko to jest prawdziwe w
nich.

> Wrzawa, jaka towarzyszyła całej tej historii, nie pozostanie bez wpływu na
> matkę w kwestii zadbania o te relacje.

Tylko SPECYFICZNE środowiska (czytaj: magrines społeczny i moralny) robią
wrzawę wokół siebie w takich sprawach, jak właśnie ta :-)
Tak więc mało mnie zajmują relacje w tych środowiskach, bo one są,
delikatnie mówiąc, oparte na dupie marynie i pieniądzach, nie na
prawidłowym stosunku ludzi do siebie :-)

164. Data: 2008-07-13 13:41:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2008 15:39:09 +0200, Panslavista napisał(a):

> Na polityce, piękny dzień nam, Polakom nastał!!!

Nie zaglądałam. No i w ogóle polityka mnie nie bardzo tego...

165. Data: 2008-07-13 13:48:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Michale, nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji - no sorry :-)

Przecież nikt Cię nie zmusza. Możesz nie odpisywać.
michał

166. Data: 2008-07-13 16:57:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2008 15:48:36 +0200, michal napisał(a):

> Przecież nikt Cię nie zmusza. Możesz nie odpisywać.

Zmuszało mnie dotychczas poczucie, że się jednak być może mylę w ocenie
Ciebie, pomimo Twojej deklaracji pięści przy moim nosie - ot, miałam
nadzieję, że Cię po prostu poniosło (choć przyznasz, że w obronie osoby
delikatnie mówiąc niewartej tego).
Twoje próby rozmowy ze mną po tym "akcie bohaterstwa" traktowałam jako
nieumiejetność wyrażenia, że Ci przykro czy coś w tym rodzaju - bo na
przeprosiny to nawet nie liczę.
Jednak po czasie stwierdzam, że nie chcę już dłużej z Tobą rozmawiać -
jesteś zatwardziałym damskim bokserem, tak jak myślałam od samego początku
- jak się okazuje rzadko się mylę w ocenie ludzi, a co do złych ocen (jak w
Twoim przypadku) wcale mnie to nie raduje, wyobraź sobie.
Dlatego tym postem kończę wątpliwą przyjemność dialogu z Tobą - kredyt
dobrego nastawienia do Ciebie się wyczerpał, a na więcej nie zasługujesz po
prostu :-)

167. Data: 2008-07-13 17:38:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Odpowiedziałabym: "Było mnie nie robić, MAMUSIU. Bo chyba nie bałaś się
> kopulować, mając w perspektywie konsekwencje tej przyjemności - zagrożony

Gdybym więc był tą mamusią którą tu opisujemy, z miejsca strzeliłbym prosto
w pysk córusię, którą tu opisujemy. Mniej więcej w trakcie ",mając w
perspektywie".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

168. Data: 2008-07-13 17:47:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2008 19:38:03 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Gdybym więc był tą mamusią którą tu opisujemy, z miejsca strzeliłbym prosto
> w pysk córusię, którą tu opisujemy. Mniej więcej w trakcie ",mając w
> perspektywie".

Matka(???), która zachodzi w ciążę tylko i wyłącznie w wyniku przypadkowego
nawarstwienia się chuci zagłuszającej racjonalne myślenie i chcąca je
później zabić w celu zmniejszenia sobie życiowego problemu nie ma prawa
strzelać go w ..., natomiast powinna się spodziewac tego od owego dziecka -
mniej więcej w trakcie "mając w perspektywie". Oraz porządnego kopa w d...
.

169. Data: 2008-07-13 21:35:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> Dlatego tym postem kończę wątpliwą przyjemność dialogu z Tobą - kredyt
> dobrego nastawienia do Ciebie się wyczerpał, a na więcej nie

Chcesz mnie na koniec rozbawić, albo jednak nie masz tego wyczucia. Ja nie
palę się do "dyskutowania" z Tobą, tylko reaguję na Twoje posty mówiące o
rzeczach, które nie są spójne. To otwarta grupa i piszę to, co chcę pisać.
Sugerowanie, że może mi jest przykro z powodu mojego oburzenia w obronie
osoby, która Ci zaufała, a potraktowałaś ją z zajadłością wściekłej suki -
to wyraźna przesada.
Dziwię się też, że dyskusją nazywasz między innymi informowanie mnie, czym
lub kim jestem, choć z góry wiadomo, że się z tym nie zgodzę. :)

michał

170. Data: 2008-07-13 21:52:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jul 2008 23:35:07 +0200, michal napisał(a):

> Sugerowanie, że może mi jest przykro z powodu mojego oburzenia

Używasz zgrabnego eufemizmu na okreslenie chęci przywalenia mi z pięści,
wirtualny damski bokserze (tylko wirtualny, bo w realu po takiej próbie
trochę byś się zdziwił, jak szybko padłbyś nosem w trotuar...)
:-)

> w obronie
> osoby, która Ci zaufała, a potraktowałaś ją z zajadłością wściekłej suki

Którą "osobę" masz tutaj na myśli? Magdę, Fra czy inną, z kilku jej
wcieleń?
:-D

Ta godna Twojej obrony, śmieszny rycerzyku, "ufająca" mi osóbka, groziła
nie tylko mnie w tej grupie, więc świetnie sobie radzi w całej ogólności,
także ze swoim rzekomo zawiedzionym, krwawiącym zaufaniem, więc nie sil się
tutaj na wybielanie jej.

Chyba, że działacie razem - to pewno o Ciebie chodziło, kiedy ostrzegano
mnie przed dwiema osobami na tym spotkaniu.

I w ogóle - spadaj.

uwaga na psychoterapeutów
Najlepsze życzenia
ah ta Szwecja! (edukacja)
uwaga na tego człowieka
ateista idiota wypowiadajacy sie nie tylko w tv czy internecie