U Was też Armagedon?

41. Data: 2017-03-07 00:03:36

Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <k...@a...com> wrote:
> Oglądnij sobie od 10 minuty, zwłaszcza na temat "duraczenia".
> https://www.youtube.com/watch?v=qQvUtV-f4R8
> Jacek

Michałkiewicz forever!

--
XL

42. Data: 2017-03-07 00:03:42

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2017 23:40, XL pisze:

> Zawiść o bezrozumne podkaszanie świerków od dołu?

Gdyby ten troll, który tylko inwektywami rzucać potrafi, miał drzewa,
to i o świerka byłby zawistny. Że świerka też ma małego.

43. Data: 2017-03-07 00:29:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> Gdyby ten troll, który tylko inwektywami rzucać potrafi, miał drzewa,
> to i o świerka byłby zawistny. Że świerka też ma małego.

No widzisz, jak łatwo i trafnie wczuwasz się w urzędnika, który do tej pory
był panem życia i śmierci drzew na posesjach. Czyżbyś pomalutku zaczynał
kumać blusa?
:-)

--
XL

44. Data: 2017-03-07 00:30:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> No, podobnie jak w nicku pochodzącym od rozmiaru grubej baby.

To rozmiar mojego ego. Kotku.
PS. I czapki.

--
XL

45. Data: 2017-03-07 08:27:44

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2017 00:30, XL pisze:

> To rozmiar mojego ego. Kotku.
> PS. I czapki.

Nie bój nic, grube jest piękne. W Mauretanii co prawda,
ale zawsze to jakieś pocieszenie. No i jak powiadają -
nim gruby schudnie, to chudego szlag trafi.

46. Data: 2017-03-07 08:41:36

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2017 00:29, XL pisze:

> No widzisz, jak łatwo i trafnie wczuwasz się w urzędnika, który do tej pory
> był panem życia i śmierci drzew na posesjach. Czyżbyś pomalutku zaczynał
> kumać blusa?

Ech, musiałbym się drugi raz urodzić, z jakąś socjalną ułomnością. A drzewa...
A drzewa są po prostu piękne, potrzebują tak niewiele, bo słońca, deszczu...
a od nas szacunku - jak powiedział dyrygent Łukasz Borowicz. Muzyka łagodzi
obyczaje. Zacznij od Bacha, nim weźmiesz piłę łańcuchową do ręki...

47. Data: 2017-03-07 10:23:57

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-06 o 22:53, XL pisze:

> ... a nie zadrzewione sralnie dla psów.

Powinien być zakaz męczenia psów życiem w mieście.
A może raczej stosowne opłaty za rzeczywiste koszty ponoszone przez miasto.

48. Data: 2017-03-07 10:25:43

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-07 o 10:23, t-1 pisze:

> Powinien być zakaz męczenia psów życiem w mieście.
> A może raczej stosowne opłaty za rzeczywiste koszty ponoszone przez miasto.

i sąsiadów posiadacza psa.

49. Data: 2017-03-07 12:32:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> Powinien być zakaz męczenia psów życiem w mieście.
> A może raczej stosowne opłaty za rzeczywiste koszty ponoszone przez miasto.

I KARY, kary za zanieczyszczanie. Podobno jest tzw. podatek od psa - ale
wątpię, czy miasta egzekwują, a jeśli nawet, to jest on śmiesznie niski.
Nb. - swego czasu, kilka lat temu, bywałam często na PW, gdzie na trotuarze
i skwerku przy wejściu po prostu nie dało się przejść suchą (czyt. czystą)
nogą, tak zawsze było zas... przez psy. Mam nadzieję, że coś z tym
zrobiono...
--
XL

50. Data: 2017-03-07 12:34:36