U Was też Armagedon?

51. Data: 2017-03-07 12:34:36

Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> Ech, musiałbym się drugi raz urodzić, z jakąś socjalną ułomnością. A drzewa...
> A drzewa są po prostu piękne, potrzebują tak niewiele, bo słońca, deszczu...
> a od nas szacunku - jak powiedział dyrygent Łukasz Borowicz. Muzyka łagodzi
> obyczaje. Zacznij od Bacha, nim weźmiesz piłę łańcuchową do ręki...

No oczywiście! Koniecznie najpierw kilka bach!-ów siekierą. Konieczny
zabieg, żeby drzewo spadło w pożądanym kierunku :->

--
XL

52. Data: 2017-03-07 12:37:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> Nie bój nic, grube jest piękne. W Mauretanii co prawda,
> ale zawsze to jakieś pocieszenie. No i jak powiadają -
> nim gruby schudnie, to chudego szlag trafi.

Pocieszaj się ile wlezie, ale jednak może lepiej schudnij.

--
XL

53. Data: 2017-03-07 13:16:32

Temat: Re: U Was te? Armagedon?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

abn140 <a...@g...com> wrote:
> otworzylo sie okno mozliwosci wiec gostek se mysli:
> "no dzialka w centrum jest. ja juz stary, emerytur nie bedzie, moze za
> kilkanascie lat trzeba bedzie to sprzedac zeby nie zdychac z glodu.
> cholera wie co zycie przyniesie. ale z drzewami nikt nie kupi a zezwolenia
> na wycinke nie dostane bo centrum miasta i ma byc ladnie. a prawo zmienia bo
> nadejda nowi......
> no wiec - tniemy"
> ludzie wycinaja na tzw 'zas'.

No dokładnie.

> niepotrzebnie. niepotrzebnie moze wogole kiedykolwiek albo na bank - teraz
> niepotrzebnie...
> co przyczyna jest? niestabilnosc prawa. przy gwarancjach ze ta ustawa nie
> zostanie cofnieta prawie nikt by nie wycinal.
> a tak jest okazja to sie czysci....
> 25 lat sraczki legislacyjnej, sprzecznej czesto ze soba, zmian takich sobie,
> zmian zmian i zmian tych zmian co to ostatnio zmienialy te zmiany co inne
> zmiany zmienialy.
> dziwicie sie ludziom?
> majac taka dzialke w centrum chyba bym plakal ale wycinal......

J.w.

--
XL

54. Data: 2017-03-08 09:43:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2017 o 21:43, Dirko pisze:
> Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Miejscem dla wysokich drzew są lasy i parki.

Ale czy nadal tak jest?
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wielka-wyci
nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

Ewa

55. Data: 2017-03-08 10:41:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ale czy nadal tak jest?
> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wielka-wyci
nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

TVN i wszystko jasne , LOL.

--
XL

56. Data: 2017-03-08 10:51:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnny <j...@p...pl> wrote:
> Rzecz jasna chodzi o wycinkę drzew. Podobno w Castoramie robią zapisy na
> piły spalinowe, bo kto żyw poczuł powołanie, aby czynić sobie ziemię poddaną
> :-(
>
> Pozdrawiam apokaliptycznie Johnny

Ten rejwach wokół wycinki wypisz wymaluj przypomina pisk ekoterrorystów w
sprawie Doliny Rospudy. Bo to tak cudnie mieszkać w bloku w wielkim
mieście, z wygodami, dojazdem, infrastrukturą - a na weekend móc wyskoczyć
do głuszy nieskażonej cywilizacją i potem z rozkoszą wrócić w miejskie
klimaty.
I co z tego, że mieszkańcy Rospudy też chcą mieć nowocześnie, wygodnie i
dostępnie - zakażmy im cywilizowanego życia w imię naszego weekendowego
widzi-Misia, który jednak kocha bliskość dróg i hipermarketów!

Dokładnie tak działają piszczy-ciele, co to z balkonu w bloku zawistnie
patrzą na ogrody przy domkach jednorodzinnych naprzeciwko lub prywatny las
mijany po drodze na letnisko :->

--
XL

57. Data: 2017-03-08 12:55:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-08 o 10:51, XL pisze:

> [...]
> patrzą na ogrody przy domkach jednorodzinnych naprzeciwko lub prywatny las

Zdaje się że Rospuda to zupełnie co innego. Tam ochrona unikatowego
miejsca, gatunków flory i fauny gatunkowo chronionych, natomiast zakazy
w przypadku tej swobody w wycince drzew, właściwie niczemu
(konstruktywnemu) nie służą. Wychodzenie z założenia że drzewa istnieją
tylko z tego powodu bo do ich wycinania potrzeba zgody urzędasa, jest
głupie.

58. Data: 2017-03-08 13:23:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2017 o 10:41, XL pisze:

nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

> TVN i wszystko jasne ,

Np. co?

> LOL.

No
http://www.rp.pl/Ustroj-i-kompetencje/303039917-Wyci
nka-jest-sledztwo-ws-drzew-w-Lebie.html

Ewa

59. Data: 2017-03-08 13:25:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Zdaje się że Rospuda to zupełnie co innego.

Zastanawiające, że tylko dla tych, którzy tam nie mieszkają.

> Tam ochrona unikatowego
> miejsca, gatunków flory i fauny gatunkowo chronionych, natomiast zakazy
> w przypadku tej swobody w wycince drzew, właściwie niczemu
> (konstruktywnemu) nie służą.

Służą temu samemu - gnębieniu posiadaczy terenów leśnych/zadrzewionych
poprzez pozbawienie ich prawa decydowania o swojej własności, co jest
dyskryminacją wobec reszty posiadaczy czegokolwiek.

Żeby to uzmysłowić miejskim ekoświrom, trzeba byłoby nagle zabronić
wszelkiego dalszego budownictwa na terenach miejskich i podmiejskich na
jakimś wybranym terenie, np. na terenie Warszawki - i stworzyć tam rezerwat
urbanizacyjny. He he. Chętnie podpiszę taką petycję.
Dopiero by się podniósł klangor tamtejszych posiadaczy działek, kiedy ich
ceny leciałyby w dół na łeb, na szyję, a żaden poważny inwestor już nie
chciałby ich kupić, bo cały rozwój i zainteresowanie urbanizacyjne
skierowałyby się np. na moje piękne Kielce 3333-)

> Wychodzenie z założenia że drzewa istnieją
> tylko z tego powodu bo do ich wycinania potrzeba zgody urzędasa, jest
> głupie.

ZBĘDNE drzewa istnieją tylko i wyłącznie z tego powodu. Do tej pory. Na
szczęście można już to zmienić i nikt nie ma prawa zabronić mi ścięcia
zawalidrogi tylko dlatego, że mu "tlenu ubędzie" na jego blokowym balkonie.
Jakoś obrońcom amazońskiej dżungli też wreszcie pokazano porządnego fuck'a
- bo się im należał. Wytłumaczono im dosadnie mw. tak -"Własnych lasów już
nie macie, to ch... wam do naszych".
Zrozumieli.

--
XL

60. Data: 2017-03-08 13:26:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

> [...]

No i?

--
XL

Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?