U Was też Armagedon?

61. Data: 2017-03-08 13:38:08

Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote

> (...)Dopiero by się podniósł klangor tamtejszych posiadaczy działek, kiedy ich
> ceny leciałyby w dół na łeb, na szyję, a żaden poważny inwestor już nie
> chciałby ich kupić,

[~bo]

> cały rozwój i zainteresowanie urbanizacyjne
> skierowałyby się np. na moje piękne Kielce

J.w.

--
XL

62. Data: 2017-03-08 19:30:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-08 o 13:25, XL pisze:

> Zastanawiające, że tylko dla tych, którzy tam nie mieszkają.

Skąd, z czego taki wniosek?

> [...]
> dyskryminacją wobec reszty posiadaczy czegokolwiek.
>
> Żeby to uzmysłowić miejskim ekoświrom, trzeba byłoby nagle zabronić
> wszelkiego dalszego budownictwa na terenach miejskich i podmiejskich na
> jakimś wybranym terenie, np. na terenie Warszawki - i stworzyć tam rezerwat
> urbanizacyjny. He he. Chętnie podpiszę taką petycję.
> Dopiero by się podniósł klangor tamtejszych posiadaczy działek, kiedy ich
> ceny leciałyby w dół na łeb, na szyję, a żaden poważny inwestor już nie
> chciałby ich kupić, bo cały rozwój i zainteresowanie urbanizacyjne
> skierowałyby się np. na moje piękne Kielce 3333-)

No niezupełnie. Prawdę pisząc to nie ma czegoś takiego jak "właściciel"
ziemi. Bo tak naprawdę każda istota ludzka, i nie tylko ludzka ma prawo
do tej ziemi. Są tylko dzierżawcy tej ziemi na określonych z grubsza
prawach i obowiązkach. Nadal jednak nie widzę co korzystnego ma być z
administracyjnych zakazów w swobodnym gospodarowaniu dzierżawcy
zadrzewianiem na swojej działce.

> ZBĘDNE drzewa istnieją tylko i wyłącznie z tego powodu. Do tej pory. Na
> szczęście można już to zmienić i nikt nie ma prawa zabronić mi ścięcia
> zawalidrogi tylko dlatego, że mu "tlenu ubędzie" na jego blokowym balkonie.
> Jakoś obrońcom amazońskiej dżungli też wreszcie pokazano porządnego fuck'a
> - bo się im należał. Wytłumaczono im dosadnie mw. tak -"Własnych lasów już
> nie macie, to ch... wam do naszych".
> Zrozumieli.

Sama idea obrony przyrody jest dobra. Jednak nie może to się odbywać na
zasadzie " byle hurrra i do przodu".. Przykładem ten rygor składania
wniosku o wycięcie drzewa, którego upadek zagraża mieszkańcom, czy
choćby koliduje w sensownym zagospodarowaniu ich działki.

63. Data: 2017-03-08 19:41:44

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
> Wychodzenie z założenia że drzewa istnieją tylko z tego powodu
> bo do ich wycinania potrzeba zgody urzędasa, jest głupie.

Hejka.
Meble już połamałem,
Nowy ład zrobić chcę.
Tynk ze ścian już zdrapałem,
Zamurować czas drzwi!

Mój jest ten kawałek podłogi,
Nie mówcie mi więc, co mam robić!
Mój jest ten kawałek podłogi,
Nie mówcie mi więc, co mam robić!
Pozdrawiam sobiepańsko Ja...cki.

64. Data: 2017-03-08 23:18:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Skąd, z czego taki wniosek?

Tu jest to nieźle wytłumaczone:
http://socjoszpieg.blox.pl/2007/03/Rospuda-8211-konf
likt-systemow-wartosci.html

> No niezupełnie. Prawdę pisząc to nie ma czegoś takiego jak "właściciel"
> ziemi.

A czemuż to tylko ziemi, skoro już?
Wszyscy stąd pójdziemy boso... Nic, nawet ubrania, które nosimy, jedzenie,
które pochłaniamy - nie są nasze.

> [...]
> prawach i obowiązkach. Nadal jednak nie widzę co korzystnego ma być z
> administracyjnych zakazów w swobodnym gospodarowaniu dzierżawcy

W zadrzewianie akurat nikt się nie wtrąca, o ile nie jest to teren rolny,
natomiast z od-drzewianiem już jest/był problem :-/

> [...]
> wniosku o wycięcie drzewa, którego upadek zagraża mieszkańcom, czy
> choćby koliduje w sensownym zagospodarowaniu ich działki.

Przecież to oczywiste. Jednak złe prawo też jedt prawem, a w dodatku
niestety na jego "końcówkach" wykonawczych znajdują się ludzie. TYLKO
ludzie. To doprowadza do absurdów.

--
XL

65. Data: 2017-03-09 08:51:31

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-08 o 23:18, XL pisze:

> Tu jest to nieźle wytłumaczone:
> http://socjoszpieg.blox.pl/2007/03/Rospuda-8211-konf
likt-systemow-wartosci.html

Daj spokój, na podstawie blogów wyciągać jakieś daleko idące wnioski,
poza tym strona się nie otwiera. Chciałem tylko napisać że wyglądało to
na to że próbujesz zasugerować że wszyscy mieszkańcy okolic spornego
terenu byli za wybetonowaniem tego miejsca, a ochrona to im rzecz
generalnie narzucona przez bezdusznych egoistów z innych rejonów Polski..

> A czemuż to tylko ziemi, skoro już?
> Wszyscy stąd pójdziemy boso... Nic, nawet ubrania, które nosimy, jedzenie,
> które pochłaniamy - nie są nasze.

A nie odejdziemy, co tak właściwie zabieramy na "tamten świat"? Poza tym
sądzę że dobrze wiesz o co mi chodzi..

> - Bo tak naprawdę każda istota ludzka, i nie tylko ludzka ma prawo
> W zadrzewianie akurat nikt się nie wtrąca, o ile nie jest to teren rolny,
> natomiast z od-drzewianiem już jest/był problem :-/

Tak jest akurat u Ciebie, ale u innych już niekoniecznie. U nich w
każdej chwili może przyjechać facet z pilą i ogołocić z gałęzi czy wręcz
wyciąć pielęgnowane latami drzewo.

> Przecież to oczywiste. Jednak złe prawo też jedt prawem, a w dodatku
> niestety na jego "końcówkach" wykonawczych znajdują się ludzie. TYLKO
> ludzie. To doprowadza do absurdów.

Ano,..

66. Data: 2017-03-09 08:51:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-08 o 19:41, Dirko pisze:
> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]

Nie gniewaj się Waldek,

ten tramwaj jest naprawdę twój, a reszta moja, moja... ;-)

67. Data: 2017-03-09 09:21:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

likt-systemow-wartosci.html

> Daj spokój, na podstawie blogów wyciągać jakieś daleko idące wnioski,

Moje wnioski nie powstają na podstawie blogów, LOL.
Ot, poleciłam Ci konkretny tekst, ZGODNY z moimi poglądami, a mający
dodatkową zaletę dla mnie - tę, że jest gotowy.
Oraz też tę, że świadczy o istnieniu innych ludzi myślących jak ja.

> poza tym strona się nie otwiera.

A to już coś u Ciebie nie tak, bo link jest poprawny.

> [...]
> terenu byli za wybetonowaniem tego miejsca, a ochrona to im rzecz
> generalnie narzucona przez bezdusznych egoistów z innych rejonów Polski..

Chyba Ci zacytuję jednak ww. tekst...

> A nie odejdziemy, co tak właściwie zabieramy na "tamten świat"? Poza tym
> sądzę że dobrze wiesz o co mi chodzi..

A Ty - o co chodzi mnie.

> Tak jest akurat u Ciebie, ale u innych już niekoniecznie. U nich w
> każdej chwili może przyjechać facet z pilą i ogołocić z gałęzi czy wręcz
> wyciąć pielęgnowane latami drzewo.

U innych WŁAŚCICIELI????
Żartujesz 3-)

--
XL

68. Data: 2017-03-09 11:43:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> U innych WŁAŚCICIELI????
> Żartujesz 3-)

Znam tylko jeden taki przypadek - jednemu policjantowi pod jego nieobecność
w nocy ktoś (podobno z zemsty) piłą łańcuchową ściął równo z ogrodzeniem
wszystkie kilkanaście sporych , kilkunastoletnich sosen i brzóz. Miał facet
fantazję, nie powiem :-)))

--
XL

69. Data: 2017-03-09 11:46:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> wszystkie kilkanaście sporych , kilkunastoletnich sosen i brzóz. Miał facet

W sumie niezła reklama - ów dowcipniś powinien zacząć przyjmować zlecenia
od właścicieli chcących się pozbyć niechcianych drzew bez konsekwencji
prawnych w czasach zakazów :-D

--
XL

70. Data: 2017-03-09 11:55:26

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-09 o 11:43, XL pisze:

> [...]
> wszystkie kilkanaście sporych , kilkunastoletnich sosen i brzóz. Miał facet

Zakład energetyczny wycina gałęzie pod linia napowietrzną na prywatnym
terenie

Nie za wcześnie na odnawianie trawnika?
Czy nie za wcześnie na odnowę trawnika?
Krasnokwiat Katarzyny