UPALNY NAPOJ

1. Data: 2006-07-08 13:02:31

Temat: UPALNY NAPOJ
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wersja dla dzieci:
Maliny i czerwone porzeczki po pół kilograma
Woda z filtra RO, lub mineralna - może być gazowana do 2 litrów.
Cukier do smaku od 30 do 40 dag
Owoce zmiksować razem z cukrem, dopełnić wodą, schłodzić, lub użyć wody
schłodzonej.
Wersja dla dorosłych:
Zamiast części lub całości wody użyć dowolnego "Irystogo"...

2. Data: 2006-07-08 13:08:24

Temat: Re: UPALNY NAPOJ
Od: KLeju <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> schłodzonej.
> Wersja dla dorosłych:
> Zamiast części lub całości wody użyć dowolnego "Irystogo"...

filtr ro, co to jest?

3. Data: 2006-07-08 13:08:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KLeju" <k...@f...onet.pl> wrote in message

> filtr ro, co to jest?

Filtr do wody oparty na odwróconej osmozie (Reverse Osmosis) - gwarantuje
czystość wody, także biologiczną. Chyba nie chcesz by dzieci i ty sam po
napoju dostały sraczki. Za butelkowane odpowiada producent.

4. Data: 2006-07-08 13:52:27

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KLeju" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> filtr ro, co to jest?
woda z RO jest miękka, i dużo lepiej "wyciąga" smaki dlatego rosól i herbata
tylko na wodzie RO
TMK

5. Data: 2006-07-08 13:54:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TMK" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "KLeju" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> woda z RO jest miękka, i dużo lepiej "wyciąga" smaki dlatego rosól i
> [...]

Nie tylko rosół i herbata, ale kawa też, a właściwie - wszystko...

6. Data: 2006-07-08 14:17:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Napój z czarnej porzeczki:
Czarna porzeczka 0,5 kg
Woda z RO 1 litr
Zmiksować, odstawić na noc, na drugi dzień prze3filktowaś przez gęste sitko.
Zmiksować z cukrem 30 dag na litr. Schłodzić.
Dolać gazowanej wody - dla dorosłych wina z bąbelkami...

7. Data: 2006-07-08 15:34:18

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e8oahf$n3f$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Zamiast części lub całości wody użyć dowolnego "Irystogo"...

Po jakiemu to ?

Władysław

8. Data: 2006-07-08 16:57:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Po jakiemu to ?
>
> Władysław

Po ruskawemu, literówki umnyj nie uwidieł?

9. Data: 2006-07-08 22:41:00

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <
> Woda z filtra RO, lub mineralna - może być gazowana do 2 litrów.

To juz wiem, czemu tak cie w dekiel wali.

Pij wode z filtra RO - zdebilejesz jak Panslavista

Dudus

pieczony boczek
[p] naleśniki ze szpinakiem i kurkumą.
MOCny mikser ... Pomóżcie znaleźć !
Proste nalewki itp
czy ktos uzywa suszarek do grzybów/warzyw/ziól/ow oców?