Re: USG a ciąża

From: "Karolina" <k...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: USG a ciąża
Date: Sat, 1 Jun 2002 00:14:11 +0200

> jest
> przed

> chodzi o
>
> Nie raczka ale glowka z raczka.

> ???
> Nie widzialas nigdy tego na USG?
>
> magda
Czesc
No niestety nie widzilam.To co mowisz jest niestety niezgodne z prawda i
mozesz kogos niepotrzebnie przestraszyc albo zrobic wrecz krzywde.
Ruchy plodu sa rzecza naprawde pozadana i fizjologiczna i nie nalezy do tego
dorabiac zbednych teorii bo interpretacja obrazu i jego ocena nalezy do
lekarza.
Zreszta moze wypowie sie jakis obecny na liscie ginekolog (usg ciazowym
zajmuja sie jednak glownie oni a nie radiolodzy)i rozwieje twoje watpliwosci
bo jak sama piszesz nie wiesz ile jest prawdy w tym co glosisz.
Pozdrawiam serdecznie i zycze zawsze bezstresowego usg
Karolina