USG watroby

1. Data: 2001-09-01 14:04:24

Temat: USG watroby
Od: "jt" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest badaniem, dajacym dokladny obraz diagnostyczny???
czy to tylko "formalność"???

2. Data: 2001-09-01 18:16:54

Temat: Re: USG watroby
Od: darqus <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM

> czy jest badaniem, dajacym dokladny obraz diagnostyczny???
> czy to tylko "formalno?ae"???

Jest to badanie /zdecydowanie/. Lecz jednak wiele zalerzy od doswiadczenia i
"badacza" i klasy aparatury.
Jest to badanie w swojej ocenie sybiektywne. Niekiedy mozna opisac za wiele lub za
malo - to przypadki jednak nieczesto spotykane.
Jest to badanie jedno z wielu aby uzyskac pelen obraz diagnostyczny

..trujacy...

Darqus

3. Data: 2001-09-01 21:17:02

Od: "jt" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moze pomóc ustalic przyczyne podwyzszonego GGTP?
Jakie ewent. inne badania moga zdiagnozowac stan?

jt
Uzytkownik "darqus" <d...@p...wp.pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2001-09-01 21:39:50

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy moze pomóc ustalic przyczyne podwyzszonego GGTP?
> Jakie ewent. inne badania moga zdiagnozowac stan?

Tak, jezeli ta przyczyna sa np. zlogi w przewodach wyprowadzajacych (zolc -
oczywiscie), czy inne przyczyny, ktore mozna zobrazowac ta metoda.

Cranio

dermabrazja
zatrucie ?
Z Kanadyjskiej dyskusji nt. Fetal Alcohol Syndrome - moja propozycja oznaczania butelek z alkoholem duzymi naklejkami z ostrzezeniem o skutkach spozywania alkoholu