Ubezpieczenie budynku w KU Filar?

1. Data: 2002-01-24 12:45:39

Temat: Ubezpieczenie budynku w KU Filar?
Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ofertę na ubezpieczenie budynku wspólnoty mieszkaniowej z Korporacji
Ubezpieczeniowej Filar S.A. Nieco korzystniejsze cenowo od innych, z
możliwością indywidualnego ubezpieczenia mieszkańców od ognia i innych
zdarzeń losowych oraz od OC w życiu prywatnym, ze składką włączoną do
czynszu (to już niezbyt tanio).

Ktoś korzystał może z usług tej firmy? Jakieś pozytywne/negatywne
doświadczenia? A może inne towarzystwa ubezpieczeniowe? Chodzi o
Wrocław.

Pozdrowienia
MWK
--
Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl

1. Data: 2002-01-28 10:59:57

Temat: Re: Ubezpieczenie budynku w KU Filar?
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuje w firmie zarzadzajacej nieruchomosciami i od roku 1999 budynki
ubezpieczamy w KU Filar.
Wiekszych problemow nie ma. Szkody likwiduja w czasie i z wyplata
odszkodowan tez nie ma wiekszego problemu.
Mysle, ze kazdy ma inne wymagania i musi wyprobowac na wlasnej skorze.
Z Filarem nie jest zle.

beny76 - b...@w...pl

Użytkownik Marek Kuchciak <m...@w...home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...home.pl...

1. Data: 2002-01-30 12:49:39

Od: artec <a...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bialystok.
Od stycznia ubezpieczylismy budynek w Filarze.
Jesli chodzi o praktyczne zagadnienia zwiazane z wyplata
odszkodowan, to jeszcze sie nie przekonalismy i mam nadzieje, ze sie
nie przekonamy :)))

Natomiast potwierdzam, ze w porownaniu z innymi Towarzystawami
ich oferta jest najatrakcyjniejsza.

Wspolnoty czesto ubezpieczaja budynki od zdarzen losowych
i OC z tytulu administrowania nieruchomoscia.
My za ta sama kase dostalismy oprocz tego takze
ubezpieczenie poszczegolnych MIESZKAN
od zalania z instalacji oraz stolarki
i od przepiec elektrycznych. Co prawda tylko do 500 zl.,
ale przt tej stawce inni i tego nie daja.

Pytalem o opinie kilka osob "z branzy"
i nie spotkalem negatywnej opinii odnosnie ubezpieczania
wspolnot w Filarze (Bialystok).

artec

Wspolnota mieszkaniowa
zbieranie deszczowki