żona

1. Data: 2002-01-24 07:45:11

Temat: żona
Od: "Air45" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam taki problem w lazience mamy dwie rury centralnego ogrzewanie rury te
przechodz pionowo przez lazienke w jej lewym rogu zona upiera sie zeby
zabudowac je plytami gipsowymi ze wzgledow estetycznych przed kafelkowanie i
zrobic takie gustowne otworki ze wstawkami chromowymi ktore jej zdanie
zapewnia nam cieplo w lazience dodam tylko ze jest to jedyne zrodlo ciepla w
lazience, takie niekonwencjonalne metody w nowym budownictwie lazienka jest
mala 2,5 na 2,5 co Wy na to ???

ja osobiscie nie jestem do tego przekonany ...

Air

1. Data: 2002-01-24 08:17:18

Temat: Re: żona
Od: "Aleksander Wałęsa" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Żony mają to do siebie że zawsze muszą coś takiego wymysleć :) Moja żoneczka
wymyśliła remont sypialni. Wszystko OK tylko że dokładnie ROK temu
skończyliśmy remont całego mieszkania. Ale ściany są jakieś nie takie i
wogóle :)

Co do twojego problemu to rzecziwiście może być problem jeżeli jest to
jedyne źródło ciepła w lazience - jak Ci się chce to zrób tak jak żona chce
(tylko musisz to zrobić szybko - dopóki jest zima) a zobaczysz ze za miesiąc
będziesz to rozbierał :)

Pozdrawiam umęczonych mężów

Aleksander Wałęsa :)

1. Data: 2002-01-24 08:56:50

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze inaczej - w Obi sprzedaja pasy cienkiej, dziurkowanej, aluminiowej
blachy; i z tego zrob jakas estetyczna oslone, ktora bedzie przepuszczala cieple
powietrze

1. Data: 2002-01-24 09:12:02

Od: Kakadu <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jan 2002 08:45:11 +0100 "Air45" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> mala 2,5 na 2,5 co Wy na to ???
>
> ja osobiscie nie jestem do tego przekonany ...

Zmień żonę. A tak poważnie: nie daj się zbałamucić kobiecie.
Mam też takie 2 rurki i one w zupełności wystarczają za ogrzewanie
łazienki. Jeśli zakryjesz je gipsem, to będą grzać ścianę, nie
powietrze i będziesz miał zimno. Sąsiad nade mną przerabiał coś u
siebie i wyłączył pion ogrzewania w łazienkach i w ciągu doby w zimie
temperatura w łazience wyraźnie spadła.

Pozdrowienia

--
Jarek "Kakadu" Pogoda, Legnica

1. Data: 2002-01-24 10:51:30

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Air45" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> mam taki problem w lazience mamy dwie rury centralnego ogrzewanie rury te
> przechodz pionowo przez lazienke w jej lewym rogu

Nie rob takich wynalazkow.
Zabuduj te rury albo taka blacha oslonowa, jak ci tu radza (mozna kupic
naprawde estetyczne), albo tak jak zona chce zakafelkuj je na amen, a na bok
wyprowadz rurki do lazienkowego drabinkowego kaloryfera. Bedzie na czym
suszyc reczniki, czy drobne rzeczy po praniu, bedzie cieplo, bedzie
estetycznie, tylko koszty ciut wieksze, zwlaszcza z powodu koniecznej uslugi
hydraulika, bo sam kaloryfer nie jest taki drogi.

J.

1. Data: 2002-01-25 07:11:42

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic takie gustowne otworki ze wstawkami chromowymi ktore jej zdanie

Nie rób tego, bo wyziębisz łazienkę. Taniej i estetyczniej będzie na
ścianie z rurami co dać ze 2 wieszaki na ręczniki, takie z rury w
kształcie litery U. Wiszące ładne ręczniki zasłonią rury, a i przy
okazji będą szybko schnąć.

P.J.

sprzety do kuchni?
sprzety do kuchni