Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował

11. Data: 2015-11-28 15:23:47

Temat: Re: Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:533339ed-30fe-4b98-8630-6ceaaa08ef34@go
oglegroups.com...

glob wrote:

>Na szczescie w Polsce sa tez Europejczycy
>i Niemce, juz nie Polacy:
>https://pbs.twimg.com/media/CUvoz3lWUAAW9yB.jpg

>Pisali cos o tym w "zagranicznych mediach"?

Tu pisali zakłamany chujku z fotoszopa:
http://media.wplm.pl/pictures/835x460/crop_center/up
scale_True/path/2015/11/25/800/400/aceb70d45a09456c8
cf5f1f6f0f5b046.jpg

Pisiackie ścierwa honoru nie mają, więc każda manipulacja jest dobra.

12. Data: 2015-11-28 15:26:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Debilu, za komuny wisiały tylko czerwone, a Unia to taka inna
> komuna. Precz!

Putin twoim idolem.

13. Data: 2015-11-28 15:35:13

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2015 15:26, Ghost pisze:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Putin twoim idolem.

W porównaniu z Brakiem i Tuskiem i im podobnym demo-kreaturach
to mąż stanu.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

14. Data: 2015-11-28 15:43:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>W porównaniu z Brakiem i Tuskiem i im podobnym demo-kreaturach
>to mąż stanu.

Wiem, wiem, ??????? ?????? twą matulą.

15. Data: 2015-11-28 15:49:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
W dniu 27.11.2015 13:57, glob pisze:

> Komuna darła ryja przeciwko wolnemu zachodowi, non stop od upadłego i zgniłego
itd,......ups taka sama propaganda jak teraz.
Widzisz. system się zmienił, a pachołki pozostały.

Bo Ikselka i Chiron to komuchy, przerażone wolnością która przyszła z zachodu, która
zdmuchneła im dach domu nad głową zapewniany przez partię. Bez przodowników zaczeło
im cieknąć na głowy, bo by musieli dojrzeć i samemu zadbać o dach. Siedzili przez 25
lat i mokneli wyjąc komuno wróć .

16. Data: 2015-11-28 15:57:50

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2015 15:43, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Wiem, wiem, ??????? ?????? twą matulą.

A kim jest twoja matula?

17. Data: 2015-11-28 19:34:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2015 15:35:13 +0100, niebieski napisał(a):

a.pl...

> W porównaniu z Brakiem i Tuskiem i im podobnym demo-kreaturach
> to mąż stanu.

Tego nikt mu nie odmówi. Moc jest z nim. To jest ktoś.

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

18. Data: 2015-11-28 20:40:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

W dniu 28.11.2015 15:43, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>A kim jest twoja matula?

Matką Polką, antypolski śmieciu.

19. Data: 2015-11-28 20:43:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Tego nikt mu nie odmówi.

Dla mnie to dyktator, oczywiście antypolskie śmieci mogą mieć swoje zdanie,
żyjemy w wolnym kraju, to nie Rosja.

20. Data: 2015-11-29 10:03:04

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2015 20:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Matką Polką, antypolski śmieciu.

Matka Polka, a dziecko cham.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,
a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
- i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Uważajcie co piszecie
Experimenter
Co Pis zrobił dobrze?
Żydokomuna