Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował

31. Data: 2015-11-29 13:03:14

Temat: Re: Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> To nie dziwne, jeśli się ma broń jądrową i wielką (a potencjalnie
> jeszcze większą) armię uległego mięsa pod sobą.

Łukaszence też tego odmówić nie sposób, a gdzie mu do Rosji.

> Ale ja nie chciałabym być częścią tego mięsa (ani żeby ktoś z mojej
> rodziny był). Nie jarają mnie dyktatorzy.

A ja się zastanawaim, co gorsze - dyktatura jak w Libii czy Syrii przed
"wyzwoleniem", czy demokracja, jak w Iraku po "wyzwoleniu".

32. Data: 2015-11-29 13:04:44

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2015 12:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Tylko antypolskie śmieci - poplecznicy Wielkiej Rosji uważają, że Matki
> Polki rodzą chamów.

Chamem jesteś - to bezsporne - wystarczy poczytać jak się zwracasz do
innych. Nie będę próbował schodzić do twojego poziomu.
Ciekawe skąd się nagle taka polskość w tobie odezwała ;). Czyżbyś się
już pogodził z klęską czekoladowego Brąka i przymierzasz się do
osadzenia w nowej rzeczywistości?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

33. Data: 2015-11-29 14:35:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 10:03:04 +0100, niebieski napisał(a):

> Matka Polka, a dziecko cham.

Zdarza sie w najlepszej rodzinie, cóż.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

34. Data: 2015-11-29 14:37:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 10:40:25 +0100, krys napisał(a):

> [...]
net...

> Dyktator czy nie dyktator, o interesy SWOJEGO kraju dba.

Ba.

> Antypolskie to mieliśmy ostatnie rządy, tańczące jak Angela zagra,
> sprzedające nasze interesy za obietnice bez pokrycia.
> I nie opowiadaj bajek o wolnym kraju, taki sam on wolny na niebiesko, jak
> kiedyś na czerwono.

Hołk.

35. Data: 2015-11-29 14:38:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 12:00:21 +0100, Chiron napisał(a):

> Łgarstwo i mnipulacja. Wystarczy posłuchać tylko w całości tego, co
> Kaczyński powiedział na ten temat, i jak to zostało zmanipulowane

Ludzie kochani, a po cóż nam toto? Przecież to nawet nie jest "TEN" wrak!

36. Data: 2015-11-29 14:41:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 12:17:05 +0100, krys napisał(a):

> Nie łupi obywateli podatkami VAT 10-18%. Dochodowy 13%), pozwala im się
> bronić zliberalizował dostęp do broni), na sankcje odpowiada sankcjami, (a
> nie skamle od dziesiecioleci jak Polacy ozniesienie usańskich wiz), nie
> płaszczy się przed głowami innych państw, tylko rozmawia z nimi jak równy z
> równym.

> Nie wystąpi, bo żeby wystąpić trzeba najpierw wstąpić,

Ewa o tym nie wie chyba :-D

> a ZTCW Rosja nie jest
> w UE, wiec nie wiem, dlaczego Putin miałby obwieszać się obcymi flagami.
> Dlaczego my się mamy obwieszać, też nie wiem, mamy swoja, tak jak Niemcy czy
> Anglicy.

> Nie wiem, o czym do mnie rozmawiasz. Bo ja się wyraziłam tylko w kwestii
> Putina dla jego kraju. To co wyżej - sorry, nie widzę zadnego zwiazku z moją
> wypowiedzią.

A co tam Ewie szkodzi podłączyć tu wszelkie bóle :-D

> I tak od ćwierćwiecza.

Od ilu? - chyba od 1945.

37. Data: 2015-11-29 14:42:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 12:59:11 +0100, krys napisał(a):

> Uchowaj Boże.

Ludzie WSZĘDZIE widzący Kaczyńskiego mają kuku na móniu niewątpliwie...

38. Data: 2015-11-29 14:45:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 13:04:44 +0100, niebieski napisał(a):

> [...]
> Ciekawe skąd się nagle taka polskość w tobie odezwała ;). Czyżbyś się
> już pogodził z klęską czekoladowego Brąka i przymierzasz się do

Brat Ghost? - tak, to zupełnie prawdopodobne 3-]

39. Data: 2015-11-29 15:01:18

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

W dniu 29.11.2015 12:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>Chamem jesteś

Antypolskim śmieciem jesteś, to bezsporne, w obliczu twego poparcia dla
Wielkiej Rosji i Putina.

40. Data: 2015-11-29 15:04:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost wrote:

> Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
pl...

net...

>Skoro tak twierdzisz, to pewnie wiesz.

Tak, wiem, że Putin, jak to jabłko nie daleko padł od Ojczulka Stalina,
uważasz inaczej?

>Nie moja wina, że nie potrafisz trzeźwo spojrzeć tylko dlatego, że ktoś ci
>powiedział, co masz myśleć.

A ty co, ruski agent wpływu? Bueh.

Uważajcie co piszecie
Experimenter