Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował

81. Data: 2015-12-01 09:10:43

Temat: Re: Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2015 19:31, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Uhm - teza twoja, ciężar dowodu po twojej stronie - ja się śmieję.

> Teza, że Putin jest mężem stanu jest twoja, antypolski śmieciu.

Bo jest.
Trzyma imperium w garści i tylko dlatego żadnej kolorowej rewolucji tam
nie ma.
Ale nie o tym mówimy. Nazwałeś mnie antypolskim śmieciem za moje rzekome
poparcie dla "Wielkiej Rosji i Putina", a to nie jest prawdą. Podaj mój
tekst z którego to _logicznie_ wynika, albo przeproś.

Jeśli powiem, ze Obama to fałszywy lewacki kretyn, to powiesz, ze jestem
wrogiem USA?

> Wiem, wiem, pisaki lubią zamordę trzymanie, Hitler, Stalin, Putin to dla
> was fajni kolesie, a ofiary... cóż muszą być, zieeew, powtarzacie się aż
> do znudzenia.

PIS to nie moja bajka ... zieeew...

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

82. Data: 2015-12-01 09:13:00

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No właśnie nie stuprocentową, więc i Jego Królewską Mość spotkać mógłby
> ten sam afront z Twojej strony. ;)

Wiesz, trudno wymagać stuprocentowości dla JKM, nawet dla siebie mam tylko
;-)

83. Data: 2015-12-01 09:30:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>Bo jest.

Jako i Stalin. Gratuluje idoli.

>Nazwałeś mnie antypolskim śmieciem za moje rzekome poparcie dla "Wielkiej
>Rosji i Putina", a to nie jest prawdą.

Nie jest prawdą, że nazywanie Putina mężem stanu jest jego popieraniem?

>PIS to nie moja bajka ...

Buhahahahah

>zieeew...

PLONK, cobyśmy nie posnęli w tym wirtualu.

84. Data: 2015-12-01 09:39:58

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.12.2015 09:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Jako i Stalin. Gratuluje idoli.

Znowu manipulujesz.

> Nie jest prawdą, że nazywanie Putina mężem stanu jest jego popieraniem?

Wyciąłeś sedno aby się do niego nie odnosić marny manipulatorku.

> Buhahahahah

Z siebie się śmiejesz ...

> PLONK, cobyśmy nie posnęli w tym wirtualu.

Zostań z globem, obaj macie odloty to się dogadacie.

85. Data: 2015-12-01 10:45:28

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ to nie Rosjanie wg mnie byli sprawcami, tylko Al Kaida
W sumie- ciekawi mnie sprawa z psychologicznego punktu widzenia. Dla mnie to
była od początku ewidentna_ironia. Jak widać po niektórych wpisach- teraz
przez lata będą Ci wmawiać, że uznałaś AlKaidę za sprawcę Tragedii
Smoleńskiej.

--
Chiron

86. Data: 2015-12-01 12:02:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-01 o 09:13, krys pisze:

> Wiesz, trudno wymagać stuprocentowości dla JKM, nawet dla siebie mam tylko
> ;-)

I to najlepszy dowód, że nikt nawet sam dla siebie nie powinien być
władcą absolutnym.

Ewa

87. Data: 2015-12-01 12:04:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-30 o 23:50, Ghost pisze:

> Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> FEniks

> Raczej swobodny strumień (nie)świadomości.

No, nawet Chiron nie potraktował tego poważnie, hi hi.

Ewa

88. Data: 2015-12-01 15:04:26

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oglegroups.com...

> No, nawet Chiron nie potraktował tego poważnie, hi hi.

Wypda zapytać w takim razie Małgosi- czyż nie?

--

Chiron

89. Data: 2015-12-01 15:36:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Nov 2015 23:39:37 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> terytorium- więc kolejny nie przyniesie jej ujmy. IMO- gdyby to było kiedyś,
> dawno temu- to rzeczywiście- zamachy to tylko na zgniłym Zachodzie. Obecnie
> są wszędzie- u nich też. A że Polacy zorganizowali na swoje władze na ich
> terytorium? No wiecie- chcieliśmy uniknąć zadrażnień z Polskimi władzami i
> nie być posądzani o sianie niepokojów- to trochę ich kryliśmy. Takie teksty
> będą się przedostawać do prasy jako nieoficjalne przecieki.
> Oczywiście- nie ma możliwości, żeby taka operacja byłą przeprowadzona bez
> ich pomocy- no ale czy ktoś będzie protestował?

Ano właśnie...

> p.s.
>
> Trochę na inny temat- ale wiem, że Cię interesuje:
> http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zamordowani-holist
yczni-lekarze-odkryli-powodujacy-raka-enzym-dodawany
-do-wszystkich-szczepionek-2015-11

Domyślałam sie czegoś takiego od lat.
Dwa tygodnie temu rozpoczęłam suplementację wysokimi dawkami witaminą D3
koniecznie w połączeniu z wit. K2. Na dziś w sposób bezsporny pozbyłam się
przynajmniej kilkunastu upierdliwych dolegliwości, które miałam od lat,
lecz traktowałam jako naturalnie związane z wiekiem i nawet z nimi nie
walczyłam!!!

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

90. Data: 2015-12-01 15:45:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2015 10:45:28 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> była od początku ewidentna_ironia. Jak widać po niektórych wpisach- teraz
> przez lata będą Ci wmawiać, że uznałaś AlKaidę za sprawcę Tragedii

Z tym, że skłąniam się raczej w stronę "naszych" służb specjalnych -
Al-Kaida by się raczej przyznała...

--

Uważajcie co piszecie
Experimenter