Re: Uczcie się rosyjskiego

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Uczcie się rosyjskiego
Date: Sun, 02 May 2010 23:14:50 +0200

Ikselka pisze:

> Dokładnie takie mam wrażenie. Nie bez powodu zasugerowałam niedawno, że
> Stalker jest być moze z zawodu tzw "trepem"...

Potraktujcie to inaczej. Wy piszecie scenariusze, ja wam piszę do nich
recenzje :-) Surowym okiem krytyka weryfikuję, sprawdzam, zadaje
dodatkowe pytania, wyszukuję błędy, odrzucam co sie nie nadaje :-)

Stalker, i to naprawdę nie moja wina, że po weryfikacji z waszych
scenariuszy zostają tylko okładki. Macie po prostu fatalny warsztat :-D