Re: Uczciwy sprzedawca

From: "Rajmund" <t...@a...es>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Uczciwy sprzedawca
Date: Sat, 8 Mar 2008 12:04:19 +0100

Użytkownik "mirzan" napisał:
> Bardzo uczciwy facet, czyli ja, ma do sprzedania cebule ismeny. Cebule są
> duże,
> mają obcięte korzenie, zakwitną w tym roku. Za 10 cebul 10 zł + 10 zł
> koszt
> wysyłki, czyli razem 20zł za 10 dużych cebul.
> Paru uczciwych klientów może sie zgłosić. Nie odpowiadam na pytania co to
> jest
> ismena, ani którą stroną sadzić.
> I tak nie ma ciekawych roślinnych tematów, więc ja tak dla poprawy życia
> towarzyskiego, bo tak naprawdę, to mi wszystko jedno czy ktoś mi to kupi
> [...]

Spieszę donieść, że coś jednak jest nie tak z tą uczciwością tego sprzedawcy
;-) Zamówiłem i zapłaciłem za 10 cebulek, a listonosz właśnie przyniósł mi
paczkę, w której znalazłem 11 pięknych, dużych cebul ismeny. Dziękuję
stokrotnie. Za chwilę wszystkie wylądują w ziemi, więc nie przyjmuję
reklamacji ilościowych ;-) Co do jakości, to pochwalę się zdjęciami jak
zakwitną.

Pozdrawiam serdecznie,
Rajmund