Uczciwy sprzedawca

31. Data: 2008-03-05 19:54:03

Temat: Re: Uczciwy sprzedawca
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, ze wie co to gurtówka?
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Chyba nie jest Szkotem.;-)

32. Data: 2008-03-05 20:20:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, ze wie co to gurtówka?

Podejrzewam,że gurt to takie coś,co kłuło w słoninę na wysokości paska od
portek. A gurtówka, to wiadomo, akoholowa nalewka na starych portkach.
Powstawała w trakcie procesu, który zaczynał się od słów-tylko pały nie zalej.
A łapy się trzęsły, to i portki namokły i powstawała gurtówka.
Pozdrawiam.Abstynencko.Mirzan

33. Data: 2008-03-06 10:13:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma-krzak. Choć z drobną modyfikacją - nawet nie wie, czy chce sprzedać.
> Nietypowe - i podejrzane. Zdecydowanie nie kupować :))))))))))))))))))))))

Dziękuję za współpracę w dziedzinie reklamy. Już nie mam cebulek ismeny.
Słowa osób o dużym zaufaniu społecznym,są bardzo ważne.Liczę na dalszą
owocową współpracę.
Pozdrawiam.Mirzan

34. Data: 2008-03-06 18:14:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:))))))))))))))))))))))

> Dziękuję za współpracę w dziedzinie reklamy. Już nie mam cebulek ismeny.
> Słowa osób o dużym zaufaniu społecznym,są bardzo ważne.Liczę na dalszą
> owocową współpracę.

Zawsze do usług, a co z porękawicznym? :))))))))

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2008-03-06 18:46:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze do usług, a co z porękawicznym? :))))))))

Za trudne słowo.Jeśli chodzi o procent od zysku, za pośrednictwo, to wyjdzie
wartość ujemna, bo ceny były dumpingowe.
Pozdrawiam.Mirzan

36. Data: 2008-03-06 18:56:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Za trudne słowo.Jeśli chodzi o procent od zysku, za pośrednictwo, to wyjdzie
> wartość ujemna, bo ceny były dumpingowe.

Skoro wartość ujemna, to znaczy, że przyjąłes łapówkę?
Też się podziel.
pozdr. Jerzy

37. Data: 2008-03-06 19:49:26

Temat: Re: Uczciwy sprzedawca (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za trudne słowo.Jeśli chodzi o procent od zysku, za pośrednictwo, to
wyjdzie
> wartość ujemna, bo ceny były dumpingowe.

Bank załóż. Poniżej inflacji zwracasz :)

Pozdrawiam, Basia.

38. Data: 2008-03-06 20:54:38

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> Firma-krzak. Choć z drobną modyfikacją - nawet nie wie, czy chce sprzedać.
> Nietypowe - i podejrzane. Zdecydowanie nie kupować :))))))))))))))))))))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

A ja jestem bardzo zadowolona, kupować. Jak będzie jeszcze kiedyś okazja.

Pozdrawiam Krycha.

39. Data: 2008-03-06 21:09:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja jestem bardzo zadowolona, kupować. Jak będzie jeszcze kiedyś okazja.

Zgłoszę chęci, jak mi miejsce będzie potrzebne. Narazie na celowniku mam juki,
bo stoją na drodze, a są już wieloletnie i zakwitną w krótkim czasie.
Zdjecia do wglądu. http://picasaweb.google.pl/liliumster
Pozdrawiam. Mirzan

40. Data: 2008-03-08 11:04:19

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:
> Bardzo uczciwy facet, czyli ja, ma do sprzedania cebule ismeny. Cebule są
> duże,
> mają obcięte korzenie, zakwitną w tym roku. Za 10 cebul 10 zł + 10 zł
> koszt
> wysyłki, czyli razem 20zł za 10 dużych cebul.
> Paru uczciwych klientów może sie zgłosić. Nie odpowiadam na pytania co to
> jest
> ismena, ani którą stroną sadzić.
> I tak nie ma ciekawych roślinnych tematów, więc ja tak dla poprawy życia
> towarzyskiego, bo tak naprawdę, to mi wszystko jedno czy ktoś mi to kupi
> [...]

Spieszę donieść, że coś jednak jest nie tak z tą uczciwością tego sprzedawcy
;-) Zamówiłem i zapłaciłem za 10 cebulek, a listonosz właśnie przyniósł mi
paczkę, w której znalazłem 11 pięknych, dużych cebul ismeny. Dziękuję
stokrotnie. Za chwilę wszystkie wylądują w ziemi, więc nie przyjmuję
reklamacji ilościowych ;-) Co do jakości, to pochwalę się zdjęciami jak
zakwitną.

Pozdrawiam serdecznie,
Rajmund

wysiew pomidorów