Ugryzl mnie pies

1. Data: 2007-06-27 15:33:43

Temat: Ugryzl mnie pies
Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Jamnik konkretnie.
Rana to drobiazg, ale krew pociekla a tak sie sklada, ze pan wlasciciel szczepil
pieska przeciw wsciekliznie pierwszy i ostatni raz w 2004 r.
Internista powiedzial, ze jesli widuje psa (a widuje) to powinienem przez dwa
tygodnie obserwowac czy jest zdrowy. Jesli tak to nic mi nie bedzie.
Czy to prawda? Wizja jaka roztoczyl po podaniu zastrzykow jest mocno nie do
przyjecia na wakacje ;)
pozdrawiam, Pawel

2. Data: 2007-06-27 17:02:30

Temat: Re: Ugryzl mnie pies
Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodnie obserwowac czy jest zdrowy. Jesli tak to nic mi nie bedzie.
> Czy to prawda? Wizja jaka roztoczyl po podaniu zastrzykow jest mocno nie

myślę, że może rzeczywiście poobserwować psa. A dlaczego cię ugryzł? skoro
go widujesz?swoją drogą chyba powinieneś to gdzieś dodatkowo zgłosić, psy
chodzące bez smyczy to zmora :(

mam psa jakby co

3. Data: 2007-06-27 19:17:42

Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> myślę, że może rzeczywiście poobserwować psa. A dlaczego cię ugryzł? skoro
> go widujesz?

Bo go olalem :) Szczekal szczekal a ja zamiast tupnac na niego nie zwracalem
uwagi. No i dziabnal mnie w lydke.
Co do widywania to poprostu mieszka w domu niedaleko, nie zebym go znal.

> swoją drogą chyba powinieneś to gdzieś dodatkowo zgłosić, psy
> chodzące bez smyczy to zmora :(

No wlasnie, ciekawe gdzie? Naprzeciwko domu tego psa jest komenda :) a ta menda
za kazdym razem wyskakuje przez brame i szczeka na kazdego.
p.

4. Data: 2007-06-27 20:25:24

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A o psa sie nie martwicie? :)
J.

5. Data: 2007-06-27 21:48:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:

> No wlasnie, ciekawe gdzie? Naprzeciwko domu tego psa jest komenda :)
> a ta menda za kazdym razem wyskakuje przez brame i szczeka na kazdego.

Straz miejska?

Zazula

6. Data: 2007-06-27 23:16:04

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś do SM. Pies ma być w kagańcu i na smyczy. Swoją drogą nie wyobrażam
sobie sytuacji, by ugryzł mnie pies, a ja bym nic z tym nie zrobił...
Ewidentna wina właściciela psa.

H.

7. Data: 2007-06-28 06:26:30

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo go olalem :) Szczekal szczekal a ja zamiast tupnac na niego nie
> zwracalem
> uwagi. No i dziabnal mnie w lydke.
> Co do widywania to poprostu mieszka w domu niedaleko, nie zebym go znal.

Trzy razy w życiu ugryzł mnie pies. W tym - dwa razy to były jamniki.
Nie sprawdza się powiedzenie, że jak się psa boisz, to cię ugryzie.
W tych trzech przypadkach właśnie wcale się nie bałem.
Ostatnie ugryzienie - dokładnie w 24. grudnia 2006.
Podobno wścieklizna rozwija się po tygodniach od ugryzienia.
A w internecie przeczytałem, że do roku i nawet dłużej.
Od pierwszych objawów do zgonu jest tydzień i żadnego
ratunku. Tak więc jeszcze obserwuję siebie. Bo pies żyje i ma się
dobrze (Moskiewski Stróżujący).

Jasne. Jesteśmy w takim kraju, w jakim jesteśmy.
Jakimś "argumentem" mógłby być gaz pieprzowy.

> No wlasnie, ciekawe gdzie? Naprzeciwko domu tego psa jest komenda :) a ta
> menda za kazdym razem wyskakuje przez brame i szczeka na kazdego.

To typowe. Zmień kraj.

8. Data: 2007-07-14 12:17:59

Od: "Jacek Tusuński " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel <p...@p...onet.eu> napisał(a):

> [...]
> tygodnie obserwowac czy jest zdrowy. Jesli tak to nic mi nie bedzie.
> Czy to prawda? Wizja jaka roztoczyl po podaniu zastrzykow jest mocno nie do

Boże co ci ludzie wypisują Paweł wrednie
Mnie pies też ugryzł ba miałem nerwice na tem temat a teraz się nie boje

Jeśli widzisz tego psa przez okres dłuższy niż 2 tygodnie a pies jest
zdrowy to znaczy że pies nie był chory na wściekliznę i możesz byc spokojny o
siebie

zespół niespokojnych nóg
paciorkowiec
Irydolog w Krakowie