zespół niespokojnych nóg

1. Data: 2007-06-27 10:51:39

Temat: zespół niespokojnych nóg
Od: kapcia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ujawniło się od 3 miesiąca ciąży...
nie mogłam spać wykończona trafiłam do szpitala gdzie po wielu
badaniach (międzyinnymi żył i układu naczynowego) zdjagnozowano zespół
niespokojnych nóg..
po porodzie uspokoiło się trochę tzn zdażało się lecz nie za często...
no i znalazłam sobie sposób na dokuczające nogi.. przed samym
zaśnięciem klękam sobie tak żeby ucisnąć naczynia krwionośne do
odrętwienia .. to jedyny sposób który mi pomaga (a próbowałam już
chłodzenie, masarze, kompiele w letniej wodzie)
dzieciak ma już rok tyle miałam umiarkowanego spokoju ale od kilku
dni wróciło a na dodatek oprócz nóg dokuczają jeszcze ręce.. raju..tu
już nie mam pomysłu

nie wiem od czego to zależy .. od czego się nasila.. może od tabletek
antykoncepcyjnych bo to jedyne zmnieniło się i w czasie by się
zgadzało..
czy ktoś wie jak się to leczy?
i od czego się tak robi?

pozdrawiam aga

2. Data: 2007-06-27 11:01:26

Temat: Re: zespół niespokojnych nóg
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

kapcia napisał(a):
> [...]
>
> nie wiem od czego to zależy .. od czego się nasila.. może od tabletek
> antykoncepcyjnych bo to jedyne zmnieniło się i w czasie by się

Za moich starych czasów za zespół niespokojnych nóg obarczano złą pracę
nerek... teraz się zmieniło, ponoć... Ale nic nie stracisz jak podjesz
magnezu w dobrej postaci np. jak wodoroaspaginian, tak ca 1000 mg
dziennie. I nie obawiaj się, bo np. w innych krajach podaje się magnez
kobietom w ciąży w znacznie większych dawkach. U nas to ciągle
wynalazek, pomimo że Profesor Aleksandrowicz, człowiek który
doprowadził, ze w Polsce jest magnez, nie żyje od wielu lat...

Juanitos

3. Data: 2007-06-27 11:13:25

Od: kapcia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję spróbuję bo już sama nie wiem czego się chwycić...
dziś przyjmuje się to za chorobę neurologiczną...

a tak dodając to w szpitalu neurolog na to wypisał mi wtedy myolastan
po kilku dniach przestałam brać bo nie widziałam jakiejś poprawy i
wydawało mi się że w 3 miesiącu ciąży to nienajlepszy lek dla malucha
więc postanowiłam się pomęczyć...

pozdrawiam aga

4. Data: 2007-06-27 11:38:27

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

kapcia napisał(a):
> [...]
> po kilku dniach przestałam brać bo nie widziałam jakiejś poprawy i
> wydawało mi się że w 3 miesiącu ciąży to nienajlepszy lek dla malucha

To i tak Cię łaskawie potraktował, ten neurolog.... myolastan jest
całkiem dobry w korzonkach, nadmiernym napięciu mięśni grawitacyjnych,
ułatwia zasypianie. Warto ten lek zapamiętać. Ale na "ruszanie nogami"
nie pomoże... Magnez też taki błyskawiczny nie jest, ale nie jest
praktycznie toksyczny i pomaga na wiele innych rzeczy. Wytrwałości życzę
:-)Polecam Asmag forte...

Pozdrawiam
Juanitos

5. Data: 2007-06-27 19:12:37

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem od czego to zależy .. od czego się nasila.. może od tabletek
> antykoncepcyjnych bo to jedyne zmnieniło się i w czasie by się
> [...]

jak umiesz angielski to moze tu cos znajdziesz

http://www.ninds.nih.gov/disorders/restless_legs/det
ail_restless_legs.htm

http://www.rls.org/NetCommunity/Page.aspx?&pid=200

iwon(K)a