Re: Upgrade Śląsk na prawdę umiera

Data: 2003-09-26 16:02:32
Temat: Re: Upgrade Śląsk na prawdę umiera
Od: "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>

Użytkownik "jbaskab" <j...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:bl1n9p$8kn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Użytkownik "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w
wiadomości

> Pochodzę z Bielska. Nie widziałam ale wiem o tym.

Tak. Bielsko - godzinka od Katowic. Uwielbiam to miasto - właściwie
jego okolice w kierunku Żywca (pobliskie wsie - Milówka i okolice),
mam tam rodzin ę - coś ci powiem, jesteście jacyś tacy życzliowi, co
się nieczęsto zdarza. Lubię te rejony, dobre wspopmnienia.

Stąd moj protest.
> Ten post odebrałam jak głaskanie po główce głodnych dzieci za dobre
> sprawowanie. Rozwiązań nie ma ale przynajmniej "grzecznie było". A
> człowiekowi chce się wyć z bezsilności. Szczególności po obiecankach
> szanownego ministra Hausnera.
>
> Aska

Zapewniam cię, żew te głodne dzieci są najzwyczajniej w świecie
wsadzić ci nóż w plecy, aby dobrać sie do twojego portfela - w soboty
wieczorem, często koczują na dworcu w Katowicach i "proszą" o 50
groszy - niedajboże, byś była sama na estakadzie!