Re: Upgrade oprogramowania

Data: 2003-09-26 16:00:23
Temat: Re: Upgrade oprogramowania
Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl>

Użytkownik "Alonso Harris" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
news:4a7d.0000021c.3f745ee4@newsgate.onet.pl...

> W przeciwienstwie do Ciebie nie widzialem tego w telewizji tylko na zywo i
> widzialem tych ludzi ktorych nie stac nawet na porzadne ubranie, czy buty.
> Moje bledne opinie byly spowodowane przeklamaniem jakie obserwujemy w
mediach.

W przeciwieństwie do Ciebie ja o tym dokonale wiedziałam. Nie chodzi mi o
zmianę Twojego stanowiska. Chodzi mi o pochwałę pokojowej manifestacji i
wyrażaną przez Ciebie nadzieję, że to cos zmieni i porównanie do rozrób w
Warszawie. Takich pokojowych manifestacji czy strajków było już od groma.

Aska