Uprawa hydroponiczna

11. Data: 2001-04-19 08:12:12

Temat: Re: Uprawa hydroponiczna
Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Cześć, ja też uprawiam rośliny bez ziemi i to od paru lat. Jeśli chodzi o
nawóz, to używam WUXAL SUPER produkcji Aglukon Spezialdunger GmbH z
Dusseldorfu.
Kupiłam go parę lat temu na Słowacji i jakoś się jeszcze nie zestarzał.
Jeśli masz jakieś pytania dot. hydroponiki, to chętnie się podzielę moimi
doświadczeniami.
Pozdrawiam - Danusia