Co i kiedy siać?

1. Data: 2001-03-19 17:35:46

Temat: Co i kiedy siać?
Od: "Moniq" <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!!
Od tego roku mam do dyspozycji małą działkę.
Mogę ją zagospodarować ale nie mam w tym doświadczenia.
Zupełnie nie wiem co i kiedy siać.Chciałabym posiać trochę warzyw.
Liczę na Waszą pomoc
Chętnie poczytam literaturę???.Proszę o tytyły lub adresy w sieci.
Najchętniej proszę o zdania DOŚWIADCZONYCH w temacie.
Dziękuję

Monika

2. Data: 2001-03-19 20:51:34

Temat: Re: Co i kiedy siać?
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzyj posty z ostatniego tygodnia. Jest jeden z adresami w sieci. Post
ma tytul Witam!

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski