Uprawnienia dawcy krwi?

1. Data: 2004-07-19 22:13:10

Temat: Uprawnienia dawcy krwi?
Od: "Aidic" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie, czy to prawda, ze dawcom krwi po pewnym czasie przysluguje
darmowy transport miejski (chodzi mi o Warszawe), bo nigdzie w necie nie
moglem znalezc o tym wzmianki?
A jesli tak, to od jakiej ilosci/odznaki mozna uzyskac ten przywilej?
Mam na koncie zlota odznake honorowego dawcy i ostrze sobie zeby na odznake
zasluzonego honorowego dawcy i jestem ciekaw, czy pojezdze sobie po miescie
za free ;-)

/sleepwalker

2. Data: 2004-07-20 09:28:26

Temat: Re: Uprawnienia dawcy krwi?
Od: kakrysa <k...@w...NIESPAMUJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

20/07/04 12:13 a.m., Aidic zebral sie na odwage i napisal

> [...]
> zasluzonego honorowego dawcy i jestem ciekaw, czy pojezdze sobie po miescie

hm chyba od 20 litrow oddanej krwi, sprawdz w regulaminie przewoznika

3. Data: 2004-07-20 10:29:29

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aidic wrote:

> [...]
> zasluzonego honorowego dawcy i jestem ciekaw, czy pojezdze sobie po miescie

http://ztm.waw.pl/taryfa3.php pkt.11

J.

4. Data: 2004-07-20 12:21:40

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aidic" <i...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> moglem znalezc o tym wzmianki?
> A jesli tak, to od jakiej ilosci/odznaki mozna uzyskac ten przywilej?

Białystok:
Kobiety oddanych 18 litrów krwi lub 40 l. osocza
Mężczyźni 25 litrów krwi lub 50l. osocza
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-07-20 13:28:14

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odznake
> zasluzonego honorowego dawcy i jestem ciekaw, czy pojezdze sobie po

...ale będziesz w ten sposób trochę jakby mniej "honorowym" dawcą, jeśli to
robisz dla zysku ;-)

Pozdrawiam,
Artur, 1350 ml jak do tej pory.

6. Data: 2004-07-20 20:15:04

Od: "Aidic" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedz. Przy okazji, czy ktos moze mi rozszyfrowac termin
"ambulatoryjne swiadczenia zdrowotne"? Czy jest to zwykle leczenie w
przychodniach? Bo wiem, ze honorowi krwiodawcy moga z tychze swiadczen
korzystac poza kolejka.
Straszny materialista ze mnie, ale trzeba korzystac ze swoich praw :-]

/sleepwalker

7. Data: 2004-07-21 00:08:59

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystac poza kolejka.
> Straszny materialista ze mnie, ale trzeba korzystac ze swoich praw :-]

Akurat leczenie bez kolejki to nie materializm. Masz rację, przynajmniej tak
społeczeństwo może podziękować dawcom
Piotr

co to jest?
zajady