Uprzejmie donosze...

1. Data: 2004-01-14 20:48:28

Temat: Uprzejmie donosze...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

...ze w naszej stolecznej Sephorze jest obnizka cen kosmetykow
ekskluzywnych, zrobili takie stoisko okragle po srodku [ i poleczka z
boku, ta obok dlugiej polki z Sephora Girls, tez pelna roznosci, np male
lakiery Sephory sa tansze sporo] i poobnizali ceny czasem o
kilkadziesiat zl, z E.Arden sporo widzialam i Nivei, wiec polecam. A w
GC trwa promocja kosmetykow, glownie szminek i lakierow, Pupy, L`oreal i
pewnie czegos jeszcze, calkiem sympatyczne kolory.

Przy okazji pytanie o serduszko Pupy - czy ktos mial, uzywal i moze sie
na ten temat wypowiedziec? Bylabym blada z wdziecznosci, bo sie
przymierzam do wypiszczenia go sobie z okazji rozmaitych okazji ;-)

Pozdrawiam cieplo,

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-14 21:50:04

Temat: Re: Uprzejmie donosze...
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ze w naszej stolecznej Sephorze jest obnizka cen kosmetykow
> ekskluzywnych,

w kazdej stolecznej sephorze, czy tylko w jednej konkretnej (jakiej?) ?

1. Data: 2004-01-14 21:55:43

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> w kazdej stolecznej sephorze, czy tylko w jednej konkretnej (jakiej?) ?

Te przy GC odwiedzilam i stamtad mam wiesci :-)

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-01-14 22:54:46

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te przy GC odwiedzilam i stamtad mam wiesci :-)

acha, dzieki :)

1. Data: 2004-01-15 08:36:35

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> GC trwa promocja kosmetykow, glownie szminek i lakierow, Pupy, L`oreal i
> pewnie czegos jeszcze, calkiem sympatyczne kolory.

We Wroclawiu to samo.
Clarins na tym "torcie" i inne w przecenie, i jakies Sephorowe rzeczy w
cenie dnia, dwa dni temu widzialam chyba cienie.

1. Data: 2004-01-15 14:51:01

Od: "Ew@" <e...@4...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji pytanie o serduszko Pupy - czy ktos mial, uzywal i moze sie
> na ten temat wypowiedziec? Bylabym blada z wdziecznosci, bo sie
> przymierzam do wypiszczenia go sobie z okazji rozmaitych okazji ;-)
Witam
Ja uzywalam serduszka - moim zdaniem jest OK. Tylko z tego co sie orientuje
to dostepne sa rozne modele tzn gamy kolorow. Ja malam akurat wersie brazowa
(2 cienie-super, roz-dobry, takie srebrzyste cos to oczu hmm takie sobie,
pozatym kilka blyszczyko-szminek wszystkie rewelacyjne na i na koniec kretka
i mala mascra dobre na wyjazd albo do malej torebki ale rewelacja to to nie
jest). Ogolne wrazenie bardzo dobre POLECAM.
Chociaz na Twoim miejscu miala bym dylemat bo sa jeszcze takie zestawy
prostokatne (pudelko stylizowane na lata 70) mam farta byc posiadaczka i
tego zestawu i chyba z tych dwuch ten wlasnie bym wybrala. W kwadratowym
pudelku znajduja sie: po pierwsze 2 duze lusterka (niezastapione w podrozy)
, 7 cieni zwyklych(w kamieniu czy jak im tam) i 4 cienie w kremie i 4
blyszczyki do ust wszystkie sa rewelacyjne pozatym standartem pupy kretka i
mascara (niewiem jeszcze nie testowalam) Goraco polecam ten zestaw jest on
dostepny z tego co sie orientuje w 3 lub 4 liniach kolorystycznych.
Pozdrawiam Ew@
I zycze udanych zakupow :)

1. Data: 2004-01-15 15:00:02

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ew@" <e...@4...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mascara (niewiem jeszcze nie testowalam) Goraco polecam ten zestaw jest on
> dostepny z tego co sie orientuje w 3 lub 4 liniach kolorystycznych.

A ja polecam wcisnąć F7 przed wysłaniem posta...

1. Data: 2004-01-15 15:04:05

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ew@" wrote:

> [...]
> mascara (niewiem jeszcze nie testowalam) Goraco polecam ten zestaw jest on
> dostepny z tego co sie orientuje w 3 lub 4 liniach kolorystycznych.

Dziekuje Ci bardzo. Dylemat mam, bo zobaczylam te zestawy taniej na
Allegro i strasznie mnie korci, ale po tym, co napisalas, i po ostatniej
dyskusji o podrobach jakos mi napalenie przechodzi chyba, musze to
jeszcze przemyslec. Obejrzalam sobie wczoraj zestawik w GC [wzielam ze
soba kolege zachecajac go krotkim i tresciwym "Chodz ze mna Pupy
poogladac";-))] i wyglada sympatycznie, ale zaczelam sie teraz
stresowac, ze sie paskudnie na jakiejs podrobce przejade, zwlaszcza, ze
Sprzedajacy zieloniutki jak paczek [ ponczek;-)] o wiosnie.

A teraz sie podepne do watku i pochwale - otoz tradycyjnie chwale
gregwu, bo kolejny zakup u niej okazal sie blyskawicznie przyslanym
strzalem w dziesiatke, oraz otrzymana od niej w prezencie i natychmiast
wykorzystana z piskiem radosci tabletke do kapieli Cerutti Image Woman.
Rrany, az nie chcialam z wanny wychodzic, tabletka slicznie rozpuszcza
sie musujac, woda robi sie mlecznorozowa i przeslicznie pachnie, zapach
zostaje na skorze, a ja jestem zrelaksowana i gotowa do wyjscia po
zakupy, bo na jutro TZ zamowil fasolke po bretonsku i kokosanki ;-))

Mam sporo do chwalenia, zaleglych kosmetykow tez, wiec postaram sie
wieczorem napisac dlugo i konkretnie o tym, co ja sobie mysle ;-)

Pozdrawiam cieplutko :-)

T.

1. Data: 2004-01-15 15:28:02

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> A mozna wiedziec czemu?

Bo kretka to samica kreta =]

MSPANC,
Karola

1. Data: 2004-01-15 15:31:02

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elik napisał:

> A ja polecam wcisnąć F7 przed wysłaniem posta...

A mozna wiedziec czemu?
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

chna/basma - jak często?
Vichy w Krakowie
hmmm tipsy....??
lakiery akrylowe do paznokci