Re: Urodziłam chamkę

Data: 2008-04-14 09:41:19
Temat: Re: Urodziłam chamkę
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Dnia Mon, 14 Apr 2008 11:03:28 +0200, Kalinka napisał(a):

> ;P chciałam mądrze i się rozpędziłam. HI HI

No pewnie, że się rozpędziłaś; światopogląd o sobie to mam prawo mieć tylko
JA, XL (bo jakże ktoś tak wspaniały może mieć o sobie inny pogląd, niż
"świato"?) ;-PPP
--
XL wiosenna :-)

PS. Korzystam obecnie tylko z serwera news.gazeta.pl, poprzednio tylko
news.tpi.pl. Przeszłe i przyszłe posty z innych serwerów niż oba wymienione
- to podszywki. Nie odpowiadam za ich treść.
PS. Priv tylko na i...@g...pl , email na WP nie działa..