Re: Urząd Skarbowy

From: "LM" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Urząd Skarbowy
Date: Mon, 23 May 2005 15:47:26 +0200

Użytkownik "ONo" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
news:d6l02m$840$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko jest udokumentowane ;-((
> z wyjątkiem kwoty 2280 przewodnik osób niepełnosprawnych - w izbie
skarbowej
> powiedziano, że tego nie trzeba dokumentować (((
> Teraz chcemy wystąpić z ramienia stowarzyszenia o interpretację tego
> przepisu do Izby Skarbowej - dla naszych członków
>
> A ja i tak walczę dalej, w@#$% rzylam sie i mam tego dosc
> Wiem-
> 1. Naczelnik US
> 2, Izba skarbowa (po dzisiejszej rozmowie juz przyznali mi racje ( a sami
> [...]

I słusznie - jeśli masz rację (a z tego co piszesz to masz) to nie należy
odpuszczać - dla dobra Twojego, ale i innych ON (jak jednego wyrolują,
spróbują kolejnych - a jak się sparzą, to innym też dadzą spokój ;-) ).

Życzę powodzenia - miejmy nadzieję, że sąd nie będzie potrzebny, ale jakby
co - nie daj się :-)

Pozdrawiam

LM