Urząd Skarbowy

1. Data: 2005-05-19 20:57:14

Temat: Urząd Skarbowy
Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsze wieści z Urzędu Skarbowego ;-)))
Kto wie co dalej?

Po kontroli US nie udało mi się przekonać urzędników, ze osoba poruszająca
się na wózku inwalidzkim potrzebuje czasami pomocy asystenta/przewodnika.
Czy komuś już ten "przywilej" cofnięto?
Co robiliście? (oczywiście poza rachunkami)
Nie wiem czy smiac się czy płakać?

Wygłupiona Ono

2. Data: 2005-05-19 21:04:34

Temat: Re: Urzrd Skarbowy
Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygłupiona Ono

P.S.
Na przyszłosc kaza mi brac oswiadczenie...
np. ze facet za naprawe zaluzji na wysokosci 2.8 m .... wypil u mnie piwo i
zjadl obiad

ONo
P.S.2
Kto na ten rok nie potrzebuje rachunkow na piwo?
Fakt o tym nie pomyslalam ;-)))
Bolku, a moze twoi znajomi by pomogli? masz w pracy takich?
ONo

3. Data: 2005-05-19 21:06:27

Temat: Re: Urząd Skarbowy
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 19-maja-2005 o godzinie 22:57:14 ONo napisał/a

Pismo do naczelnika US.

Pismo do rzecznika praw obywatelskich

Sprawa w Sądzie Administracyjnym

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

4. Data: 2005-05-19 21:47:19

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 May 2005 23:04:34 +0200, na pl.soc.inwalidzi, ONo działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Kto na ten rok nie potrzebuje rachunkow na piwo?
> Fakt o tym nie pomyslalam ;-)))
> Bolku, a moze twoi znajomi by pomogli? masz w pracy takich?

To mam zapoczątkować akcję zbierania rachunków za piwo od fizycznych z
firmy w której pracuję? Uprzedzam jednak - oni piją go tyle, że US może
pomysleć (o ile tam w ogóle ktokolwiek myśli) że otwierasz hurtownię
alkoholu... ;-))

Pozdrawiam serdecznie
marder
--
invitum qui servat, idem facit occidenti

5. Data: 2005-05-19 22:01:17

Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firmy w której pracuję? Uprzedzam jednak - oni piją go tyle, że US może
> pomysleć (o ile tam w ogóle ktokolwiek myśli) że otwierasz hurtownię

O hurtowni nic nie mowili, a fizyczni moga byc ;-)))
A pani jeszcze kazala podpisac umowe z osoba/osobami ktore mi pomagaja ;-))
Ale uwaga - ma miec przygotowanie zawodowe - przewodnik osob
niepelnosprawnych ;-((( UWAGA!!!! nie ASYSTENT nawet z dyplomem, bo on nie
ma przygotowania zawodowego ;-)))) Kto wie jakie szkoly/uczelnie daja taki
tytul - bo nie medyczne,socjalne, itp
ONo

6. Data: 2005-05-19 22:12:20

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 May 2005 00:01:17 +0200, na pl.soc.inwalidzi, ONo działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> A pani jeszcze kazala podpisac umowe z osoba/osobami ktore mi pomagaja ;-))

To może lepiej wpadnę do Ciebie i naprawię Ci te żaluzje, czy co tam trzeba
- nie będziesz wtedy potrzebować rachunku na piwo ;-P

> [...]
> ma przygotowania zawodowego ;-)))) Kto wie jakie szkoly/uczelnie daja taki

Nie bój się, nawet jeśli ten ktoś będzie mieć przygotowanie zawodowe, to
przyczepią się do braku zaświadczenia o wycięciu migdałków lub innego
równie "istotnego" papierka...

Pozdrawiam
marder

--
Renta jest jak budżet Ministerstwa Kultury i Sztuki - sztuką jest przeżyć
za nią miesiąc, a kulturą - nie kląć przy tym.

7. Data: 2005-05-20 06:15:46

Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie bój się, nawet jeśli ten ktoś będzie mieć przygotowanie zawodowe, to
> przyczepią się do braku zaświadczenia o wycięciu migdałków lub innego

.Problem w tym, ze oficjalnie nie ma w Polsce takiego zawodu ;-)))

ONo

8. Data: 2005-05-20 06:47:22

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ONo
Marysiu, czy US skontrolował cię?
Jak to wyglądało, czy byli u Ciebie w domu?
Myślisz, że wybrali Ciebie losowo do takiej kontroli?
Trzymaj się dzielnie i nie poddawaj się, zastosuj rady Adama.
Pozdrawiam Serdecznie.
Dorota

9. Data: 2005-05-20 07:25:32

Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Myślisz, że wybrali Ciebie losowo do takiej kontroli?
> Trzymaj się dzielnie i nie poddawaj się, zastosuj rady Adama.

Nie, nie wybierali losowo - chyba
Następnego dnia była moja kolezanka ze stowarzyszania- Danka -znana i
nagradzana poetka
I ..... jej się nie przyczepili... pomimo tego, ze nie miała żadnych
rachunkow
Podobno prawo dla wszystkich jest rowne ;-((((

ONo

10. Data: 2005-05-20 08:44:20

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 20-maja-2005 o godzinie 09:25:32 ONo napisał/a

> [...]
>rachunkow
>Podobno prawo dla wszystkich jest rowne ;-((((

No więc TYM BARDZIEJ trzeba zacząć od pisma do Naczelnika Urzędu
Skarbowego.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

INVACARE G40 Plus - naprawa, serwis. Pilne !!!
Porada sercowa:)
symbol choroby a zwolnienie lekarskie
V Marsz organizowany w ramach Europejskiego Dnia Protestu Przeciw Dyskryminacji i o Równouprawnienie Osób Niepełnosprawnych
IV tydzien osob niepelnosprawnych