Re: Usenet z googla

From: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Usenet z googla
Date: Wed, 16 Jul 2014 15:42:27 +0200

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> napisał w
wiadomości news:op.xi2642k7jzsohw@adamduzy...

> Usenet to raczej zjawisko, które znika. Szkoda.
>
> Usenet, tak jak listy dyskusyjne mailowe, to było najlepsze w całej
> historii ludzkości narzędzie do dyskutowania. Nigdy wcześniej nie było
> narzędzia pozwalającego każdemu zwrócić się do wszystkich jednocześnie i
> móc realnie dyskutować. Na listach dyskusyjnych nie da się nikogo
> zakrzyczeć, nie ma znaczenia, czy ktoś jest nieśmiały w obecności innych
> ludzi. Czegoś takiego nigdy przedtem nie było. I już to w zasadzie znikło.
>
> Niestety najwyraźniej ludzie nie odczuwają potrzeby prawdziwie wolnej,
> równorzędnej dyskusji.

A ja bym dodała, że są ludzie,
którzy swoja postawą, sposobem wypowiadania się (pisania) "położyli" wiele
dyskusji a ludziom odebrali chęć do rozmowy (pisania) chcąc zachwycić całą
resztę grupy dyskusyjnej swoją wybitną elokwencją.
Pamiętam czasy kiedy zaczynałam "używać" grup dyskusyjnych
i dyskutować na przeróżne tematy. Próbowałam rozwiązać swoje i innych
problemy,
pomagaliśmy sobie wzajemnie w ten czy inny sposób.

Teraz jest to już niemożliwe, a szkoda.
Ludzie odczuwają nadal potrzebę dyskusji tylko .... dyskutować trzeba umieć.
Komercjalizm i powaga niektórych, chęć udowodnienia, że jest się lepszym
(nie należy tego stwierdzenia mylić z ambicją bo nie o to chodzi.),
niepotrzebne
czepialstwo i zarozumialstwo zabiło naszą i nie tylko naszą grupę
dyskusyjną.

Pozdrowienia, z nutką nostalgii w tle .... za starymi, dobrymi czasami,
(jakby to powiedział zairazki)
śle
Sylwi@

17.07 Jacek K.
18.07 Jacek K.
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla