Usenet zdycha

1. Data: 2017-12-05 13:07:08

Temat: Usenet zdycha
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym zapodać jakiś temat, ale widzę że na tej grupie nie będzie
dyskusji.
Jedynie odzywa się jeszcze XL-ka, kviat coś odbąkuje, a nawet globa ani
Chirona nie ma.

2. Data: 2017-12-05 19:13:22

Temat: Re: Usenet zdycha
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Chciałbym zapodać jakiś temat, ale widzę że na tej grupie nie będzie
> dyskusji.
> Jedynie odzywa się jeszcze XL-ka, kviat coś odbąkuje, a nawet globa ani
> Chirona nie ma.

Usenet zdycha naturalną koleją rzeczy - tak, jak zdechły inne rzeczy, np.
film niemy, pisanie listów... Usenet zdycha, bo ludzi coraz mniej rzeczy
obchodzi poza końcem własnego nosa, grami, gadżetami, żarciem i seksem -
więc coraz mniej mają do powiedzenia. Usenet zdycha też z powodu
smrodliwych bąków typu kviatowego.

Nie wiem, co z Chironem - chyba nie za dobrze z jego nastrojem :-(

--
XL

3. Data: 2017-12-05 19:41:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2017 o 19:13, XL pisze:
> więc coraz mniej mają do powiedzenia. Usenet zdycha też z powodu
> smrodliwych bąków typu kviatowego.
>
> Nie wiem, co z Chironem - chyba nie za dobrze z jego nastrojem :-(

Chiron tez nie ma z kim rozmawiać a z kviatem nie chce

4. Data: 2017-12-05 22:44:33

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-05 o 19:13, XL pisze:

> [...]
> obchodzi poza końcem własnego nosa, grami, gadżetami, żarciem i seksem -
> więc coraz mniej mają do powiedzenia. Usenet zdycha też z powodu

psp jest jak polityczna moda na sukces, można ominąć odcinki
z pięciu lat by po powrocie stwierdzić że nic się nie straciło ;-)

> Nie wiem, co z Chironem - chyba nie za dobrze z jego nastrojem :-(

chiron po prostu za(dusi)ł w zarodku kryzys wieku średniego :-P

buziaczki :-*

5. Data: 2017-12-06 00:10:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> psp jest jak polityczna moda na sukces, można ominąć odcinki
> z pięciu lat by po powrocie stwierdzić że nic się nie straciło ;-)

Kogoś jednak już tu nie ma i nie będzie.
I to jest strata.

> chiron po prostu za(dusi)ł w zarodku kryzys wieku średniego :-P

Raczej się martwię.

> buziaczki :-*

Re-buziaczki :-)

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

6. Data: 2017-12-06 09:16:58

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-06 o 00:10, XL pisze:

> Kogoś jednak już tu nie ma i nie będzie.
> I to jest strata.

kogo, bo się wystraszyłam

7. Data: 2017-12-06 10:01:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> kogo, bo się wystraszyłam

Panslavisty.

8. Data: 2017-12-06 10:38:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obchodzi poza końcem własnego nosa, grami, gadżetami, żarciem i seksem -
> więc coraz mniej mają do powiedzenia. Usenet zdycha też z powodu

Usenet zdechł przez trolli piszących kretynizmy o płaskiej Ziemi,
chemtrailsach, Noblach dla Stalina i o pierdzących przy stole Niemcach
(to tyle, jeśli chodzi o smrodliwe bąki). Przez nawiedzeńców
religijnych, rasistów, wszelkiej maści popaprańców od gwałcenia dzieci i
całej tej reszty psychicznych dewiantów.
Z takim czymś nie da się dyskutować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-12-30 18:45:51

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-05 o 12:07, pinokio pisze:
> Chciałbym zapodać jakiś temat, ale widzę że na tej grupie nie będzie
> dyskusji.
> Jedynie odzywa się jeszcze XL-ka, kviat coś odbąkuje, a nawet globa ani
> Chirona nie ma.

powiedzialbym, ze jesze paru osob brakuje

--
gazebo

---
Avast.

10. Data: 2018-01-03 10:15:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ciebie - sprzed obecnego stanu.

Re: Odpowiedni cytat z Bibli dla LeoTar-a
"Pan tu nie stał"
Skąd się wziął mit o dzieworództwie?
Szczepionki to zło?
Ach te okropne feministki.