Usenet zdycha

11. Data: 2018-01-03 10:17:07

Temat: Re: Usenet zdycha
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Usenet na pewno nie zdechnie - dzięki zdegenerowanym lewackim ,,moralistom" takim jak
ty.
LOL

12. Data: 2018-01-13 14:48:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Usenet na pewno nie zdechnie - dzięki zdegenerowanym lewackim
> ,,moralistom" takim jak ty. LOL

Gdyby chociaż kviatek miał cokolwiek do powiedzenia w sprawach
moralności to można by z nim pogadać. Ale jego jedynym celem jest
poniżyć rozmówcę w dowolny sposób. Gdy rozmówca rezygnuje z
wysłuchiwania obraźliwych kviatowych kalumnii to wówczas kviatuszek
czuje się usatysfakcjonowany gdyż wydaje mu się, że okazał się "lepszym"
od swego interlokutora zamiast poszukiwać Prawdy. W ten sposób leczy się
nasz kviatuszek z nierozwiązanego kompleksu Edypa. Ale ta poprawa
kviatowego samopoczucia i poczucia wyższości jest krótkotrwała i
natychmiast gdy opuści go jeden rozmówca przerzuca się na drugiego by i
jego poniżyć. Gdyby chociaż na chwilkę potrafił się uwolnić od tej
swojej chęci dominacji przez poniżanie rozmówcy czasami można by nawet z
nim pogadać bo zdarza mu się pisać ciekawe rzeczy. A tak pławi się w
zwyczajnym trollowaniu i biciu piany w rozmowach o niczym.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

13. Data: 2018-01-13 15:05:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 14:48, LeoTar Gnostyk pisze:

> Gdyby chociaż kviatek miał cokolwiek do powiedzenia w sprawach
> moralności

Nie jesteś w stanie zrozumieć czegoś takiego jak moralność.
To pojęcie leży poza twoim zasięgiem intelektualnym.

> Ale jego jedynym celem jest
> poniżyć rozmówcę w dowolny sposób.

A czego się spodziewałeś pedofilu obrzucający publicznie błotem własną
rodzinę i dzieci? Litości?

> natychmiast gdy opuści go jeden rozmówca przerzuca się na drugiego

Natychmiast gdy opuści mnie jeden kretyn, przerzucam się na drugiego.

> A tak pławi się w
> zwyczajnym trollowaniu i biciu piany w rozmowach o niczym.

Tak długo będę cię trollował pedofilu, aż w końcu ktoś się nad tobą
zlituje i zamknie w jakim odosobnieniu bez dostępu do internetu.
Tego się trzymaj i skorzystaj z okazji na opuszczenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-01-13 20:40:23

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2018 o 14:48, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> nim pogadać bo zdarza mu się pisać ciekawe rzeczy. A tak pławi się w
> zwyczajnym trollowaniu i biciu piany w rozmowach o niczym.

Kwiatuszek-chamuszek? Pacynka zrobiona na kształt i podobieństwo globa.
Widocznie ,,władcy marionetek" bardziej odpowiada cyniczny, chamski
,,inteligent" od zaplutego, nienawistnego chama.

15. Data: 2018-01-14 19:26:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> Kwiatuszek-chamuszek? Pacynka zrobiona na kształt i podobieństwo
> globa. Widocznie ,,władcy marionetek" bardziej odpowiada cyniczny,
> chamski ,,inteligent" od zaplutego, nienawistnego chama.

Tak sobie myślę, że nadszedł czas by powiedzieć: "sprawdzam". A
sprawdzenie i ujawnienie kto jest kto będzie polegało na stosunku
grupowiczów do bluzgów kviatuszka. Ci, którzy będą odpowiadać chcą go
nadal promować a pozostali, których on opluwa, nie powinni reagować na
jego zaczepki. Uzyskamy jasny obraz Usenetowej społeczności.

16. Data: 2018-01-15 07:32:39

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 13:07:08 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Chciałbym zapodać jakiś temat, ale widzę że na tej grupie nie będzie
> dyskusji.
> Jedynie odzywa się jeszcze XL-ka, kviat coś odbąkuje, a nawet globa ani
> Chirona nie ma.

jest Duch Swiety.
i chocbys byl tu sam, tak samo bedzie to dla wszystkich wszechobecne.

jacek

17. Data: 2018-01-15 10:47:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

O, doskonała inicjatywa. Przyłączam się!

Re: Odpowiedni cytat z Bibli dla LeoTar-a
"Pan tu nie stał"
Skąd się wziął mit o dzieworództwie?
Szczepionki to zło?
Ach te okropne feministki.