Usta

1. Data: 2003-07-11 07:58:13

Temat: Usta
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety drogie moje ;)
Co mogłybyście polecić mi odżywczego nawilżającego i w ogóle och ach na
ustka?
Może byc jakis bezbarwny błyszczyk,czy ochronna pomadka i krwista czerwień
kryjącej szminki czy cokolwiek.Byle by można to było używać często i
naprawdę odżywiało i leczyło
Jakieś pomysły?
Agatka

1. Data: 2003-07-11 08:06:03

Temat: Re: Usta
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kobiety drogie moje ;)
> Co mogłybyście polecić mi odżywczego nawilżającego i w ogóle och ach na
> ustka?
>
> Polecam balsam odżywczy do ust TISANE do zakupienia w naszych aptekach za
ok. 5-6 zl. jest on w malym sloiczku, i jedyny mankament to to, ze trzeba go
nakladac palcem. Jest on oparty na bazie wosków pszczelich, dzięki czemu
bardzo ładnie miodowo pachnie
Polecam :)

1. Data: 2003-07-11 08:17:09

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wosków pszczelich,
I tu uwaga dla alergików 'na pszczoły' i pyłki - może uczulić! Wyskoczyły mi
po nim paskudne pęcherzyki i ranki na ustach :(
Magda

1. Data: 2003-07-11 08:20:12

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatka napisał/a w news:belqob$msi$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Co mogłybyście polecić mi odżywczego nawilżającego i w ogóle och
> ach na ustka?

Stara dobra Melisa. Co prawda po metamirfozie opakowania zmienił się
też zapach (na gorszy, niestety), ale da się przeżyć. To chyba
najlepsza i najtańsza pomadka pielęgnacyjna, jaką miałam.
Aha, niezła jest też szminka z Avonu, taka w niebieskim opakowaniu,
natomiast beznadziejna aloesowa z Oriflame'u, zostawia białą wartwę na
ustach, fu;(

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-11 08:33:38

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:belqob$msi$1@nemesis.news.tpi.pl,
Agatka <g...@o...pl> typed:
> [...]
> Może byc jakis bezbarwny błyszczyk,czy ochronna pomadka i krwista
> czerwień kryjącej szminki czy cokolwiek.Byle by można to było używać

Nivea Lip Care. Podczas ostatnich upalow kilka razy udalo mi sie nieco
odwodnic podczas latania po miescie i wyraznie odbilo sie to na wargach -
zrobily sie suche, pekaly, skora sie lekko zluszczala - kupilam sztyft Nivei
przypadkiem, bo akurat przechodzilam obok i nie zaluje (zwlaszcza, ze
kosztuje ok. 5zl). Polecam Juicy Fruits, slicznie pachnie, ale nie smakuje
(wczesniej kupilam Strawberry i mialam ochote ja sobie z ust zlizywac, taka
slodziutka =] )

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-11 12:26:30

Od: "Magda" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kobiety drogie moje ;)
> Co mogłybyście polecić mi odżywczego nawilżającego i w ogóle och ach na
> ustka?

ja polecam ujedrniajaco - pielęgnacyjny balsam do ust forte inter erisu. po
nartach albo ostrym sloncu tylko to mi pomaga.

magda

1. Data: 2003-07-11 12:29:15

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi wlasnie o cos takiego ujedranajaco-powiekszajace.Zeby byly takie
mieciutkie i slodziutkie.ile to kosztuje??

1. Data: 2003-07-11 12:42:55

Od: "Magda" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi wlasnie o cos takiego ujedranajaco-powiekszajace.Zeby byly takie
> mieciutkie i slodziutkie.ile to kosztuje??

moge sklamac ale ok 25 - 30 zl. ale na bardzo dlugo starcza, bo to duze
opalowanie, zobacz sobie na stronie erisu. ja stosuje ten balsamik od kilku
lat i jestem niesamowicie zadowolona, mialam cos podobnego z clinique ale
byl duzo gorszy

1. Data: 2003-07-11 19:58:51

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-07-11 09:58, Agatka wrote:

> Co mogłybyście polecić mi odżywczego nawilżającego i w ogóle och ach na
> ustka?

Nie jest "och, ach", ale dobrze (na noc) jest smarować usta zwykłą lub
zapachową wazeliną z witaminami i filtrami.

--
Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
"laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius

1. Data: 2003-07-11 22:48:17

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> [...]

A jednak ktoś mnie uprzedził ;)