Ustawienia Hellingera

31. Data: 2017-05-15 19:50:23

Temat: Re: Ustawienia Hellingera
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.05.2017 o 19:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
> A wiesz ilu ludziom zgromadzona przeze mnie informacja pomogła wyjść na prostą
> i przysyłają mi listy gratulacyjne, że osiągnęli sukces życiowy i to taki,

osiągnęli sukces w życiu. Tylko tym czy tamtym?
Ale oczywiście ty nie wierzysz w tamte, tylko w powtarzające się te.

32. Data: 2017-05-15 19:52:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/eWM2joNb9NE

33. Data: 2017-05-15 19:55:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.05.2017 o 19:52, Jakub A. Krzewicki pisze:

> https://youtu.be/eWM2joNb9NE

Czyli dajesz narzędzie psychopatom, którzy magię będą wykorzystywali
przeciwko innym i w ten sposób zapewnią sobie "powodzenie w życiu"?

34. Data: 2017-05-15 19:57:33

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:d770c769-7449-4a7c-9e59-1153b46bdec1@googlegrou
ps.com...

=========

> [...]
> pułapka dla ciekawskich. Ot- ktoś ciekawy, sceptyczny- zaczyna praktykować
> czarną magię. I nagle jego życie zmienia się w koszmar. Dlaczego? Po Jakub
> zastawił na niego pułapkę, wrzucając kilka książek o tym w sieć- na ślepo,
> jak rybak.
> --
> Chiron

A wiesz ilu ludziom zgromadzona przeze mnie informacja pomogła wyjść na
prostą
i przysyłają mi listy gratulacyjne, że osiągnęli sukces życiowy i to taki,
którego nigdy ja nie miałem, bo za bardzo się poświęcałem zamiast zachapać
coś dla siebie? Ranki i wieczory wrzucałem w sieć materiał, który pozwalał
im
budować własne małe udzielne księstwa, a sam korzystałem zeń tylko bardzo
ostrożnie i dorywczo.

Owszem, jest też druga strona medalu - posty od zawiedzionych i z tego
powodu
usiłujących mnie "nawrócić". Ale tych to akurat jest tylu, ile na palcach
jednej ręki da się policzyć. 27:1 mniej więcej ;)

======

Pewno nieświadomie, ale oddałeś istotę rzeczy. Porównałes to, co robisz do
głosowania typu: "kto jest za może już opuścić ręce i odejść od ściany"

--
Chiron

35. Data: 2017-05-15 20:13:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 19:55:31 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Czyli dajesz narzędzie psychopatom, którzy magię będą wykorzystywali
> przeciwko innym i w ten sposób zapewnią sobie "powodzenie w życiu"?

Daję narzędzie do budowania kariery ludziom, którzy nie interesują się
chrześcijaństwem. Zabraniasz im np. korzystać z magii prosperity - przyciągania
fortuny? No bo pewnie powiesz, że to kosztem pracy milionów uciskanych
robotników chrześcijańskich albo nawisu inflacyjnego powodowanego bogaceniem
się z "banku ziemskiego" ze wskazówek "duchów skarbników".

Tymczasem chodzi o rzeczy prostsze - ktoś używający magii zda łatwiej egzamin, albo
bardziej prawdopodobnie lepiej wyjdzie na wywiadzie do dobrze opłacanej
pracy w korpo od mugola, albo obroni doktorat na którymś z kierunków
humanistycznych zwłaszcza gdy praca będzie też związana z tematem. Czy to
od razu upoważnia do stwierdzenia, że ten ktoś jest psychopatą? Prędzej już
tym, co się nazywa lemingiem, MWZWM, snowflake, białoświatełkowcem czy fluffy
bunny. Albo PFUDOR - Pink Fluffy Unicorns Dancing on Rainbows.

36. Data: 2017-05-15 20:37:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:b75c7d70-904a-4eba-abbe-74d19b9d9100@googlegrou
ps.com...

> [...]

pracy w korpo od mugola, albo obroni doktorat na którymś z kierunków
humanistycznych zwłaszcza gdy praca będzie też związana z tematem.
===

Zgadza się. Jednak czy przedstawiasz mu rzeczywiste koszty, jakie będzie
musiał ponieść?

[...]

W życiu nie pomyslałem tak nawet. Ja bym go nazwał najczęściej nieświadomym-
ale jednak- satanistą. Kiedyś ten, co go tak wspierał- wystawi mu rachunek
za doktoraty, karierę w biznesie, etc. Córka umarła na raka? Żona zdradza z
kim popadnie? No cóż- to koszty kolateralne. A on sam- jest na najlepszej do
zatracenia- drodze. I tak- widząc go kiedyś powieszonego w baśniowej wilii
niejeden pomyśli: przecież facio miał wszystko...
Jakub- należy się Tobie przeciwwstawiać z całą mocą modlitwy egzorcyzmu.
Tobie i innym, wiodącym na zatracenie nieświadome dusze

--
Chiron

37. Data: 2017-05-15 20:52:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 20:37:59 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> Jakub- należy się Tobie przeciwwstawiać z całą mocą modlitwy egzorcyzmu.
> Tobie i innym, wiodącym na zatracenie nieświadome dusze

Jakie dusze, Chiron panikujesz.
No chyba że na serio odrzucasz współzależne powstawanie i wierzysz
w rozrzutność Pana Boga. Bo moim zdaniem, jeżeli Takowy istnieje, to nie jest
rozrzutny, natura buddy nie jest zniszczalna, a strumień świadomości podlega
recyclingowi. Jeżeli nie rabujesz, nie zabijasz, nie gwałcisz, nie złorzeczysz
i nie chlasz jak wielbłąd, to raczej mieć kłopotu nie będziesz.

38. Data: 2017-05-15 21:02:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 20:52:49 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
===

===

> [...]
> recyclingowi. Jeżeli nie rabujesz, nie zabijasz, nie gwałcisz, nie złorzeczysz
> i nie chlasz jak wielbłąd, to raczej mieć kłopotu nie będziesz.

PS. Jest taka buddyjska koreańska wyliczanka, która zaczyna się od tekstu:
"Jeśli znajdę się w piekle tnących mieczy, miecze rozpadną się same z siebie"
i tak z kolejnymi kręgami piekielnymi. Wystarczy być tylko bardzo wierzący
i liczyć na miłosierdzie Awalokiteśwary (Bodhisattwy Kwan Se Um).
A ty jesteś złej myśli.

Przechodzę w życiu przez różne piekła i wszystkie przemijają.

39. Data: 2017-05-15 21:07:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=========

> [...]
> głosowania typu: "kto jest za może już opuścić ręce i odejść od ściany"

Raczej "wszystkie ręce na pokład" - sukces zdobyty za pomocą Tips and Tricks
łatwo zrealizować, ale żeby go utrzymać trzeba później tyle samo pracy, a może
nawet i więcej niż się oszczędziło po drodze. Może o tym powinienem wspomnieć
odwiedzającym?

40. Data: 2017-05-16 03:24:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=========

======

> [...]
> nawet i więcej niż się oszczędziło po drodze. Może o tym powinienem wspomnieć

PS. Gdybym popierał amerykańskie kapitalistyczne świnie jedzące podobno pizzę
z niemowląt ;) albo robił filmiki, jak to szczęśliwie i dostatnio jest
żyć w pakcie z Lucyperem, jak pewien młody gniewny amerykański czarodziej,
to zapewne miałbyś rację mówiąc o tym, że magia może szkodzić.
Ten konkretny rodzaj magii. Jednak niczego nie zachwalam. Udostępniam źródła
wszystkich stron, z wyjątkiem niektórych odłamów radykalnych chrześcijan
i nichirenistów (tak, w buddyzmie też są takie skrajnie "antymagiczne"
kierunki!) którzy czepiają się bazowej jogi, zenu, akupunktury czy sztuk walki,
a więc intelektualnych podstaw funkcjonowania kasty wojowników w kulturach
Dalekiego Wschodu. Jestem zachodnim "odpryskiem" tej kasty, której wyjątkowo
dużo uchowało się w Polsce i przyjmują nowy narybek. Jasne że wolę być
bullterierem - Psem Wschodu (Touhouken) niż piskać zgodnie ze stadem Ratlerków
Paniezusicka (Domini Canes) albo rozrabiających ostatnio islamskich Szarych
Wilków.

socjalizm- mental disorder
Co knuje amerykańska lewica...
Albo koniec z przemocą albo rozwałka homo sapiensa.
Wybory we Francji
Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza