Usunięcie tłuszczaka 400zł :(

1. Data: 2011-05-16 11:42:59

Temat: Usunięcie tłuszczaka 400zł :(
Od: konsultant <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nie wiecie jak długo się czeka u chirurga na zabieg usunięcia tłuszczaka
z ręki? W prywatnej klinice zapłaciłem 400zł plus 100zł za wizytę...
Trochę drogo jak na taki zabieg. Mam kilka tłuszczaków na lewej ręce i
jak każdy policzy za 300-400zł to trochę drogo;)

2. Data: 2011-05-17 16:45:12

Temat: Re: Usunięcie tłuszczaka 400zł :(
Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konsultant"napisał

> [...]
> drogo jak na taki zabieg. Mam kilka tłuszczaków na lewej ręce i jak każdy

nie wiem gdzie mieszkasz, ja teraz ide we Wrocku do szpitala na Wisniowej na
usuniecie znamion na nfz, zapisywalam sie w poradni chirurgicznej (chirurg
przyjmuje prawie co dzien na biezaco raczej, ale trzeba miec skierowanie do
poradni od rodzinnego - ale to chyba nie problem). Zapisywalam sie w koncu
kwietnia na koniec maja.

3. Data: 2011-05-28 00:08:25

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konsultant"
> [...]
> drogo jak na taki zabieg. Mam kilka tłuszczaków na lewej ręce i jak każdy

No drogo :)
Drogo to bedzie jak zamiast jednego usuniętego tłuszczaka na ręce, za parę
lat pojawi sie 3 sztuki w jego miejsce.

4. Data: 2011-05-28 16:28:39

Od: konsultant <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 02:08, Jedrek pisze:

> Użytkownik "konsultant"

> No drogo :)
> Drogo to bedzie jak zamiast jednego usuniętego tłuszczaka na ręce, za
> parę lat pojawi sie 3 sztuki w jego miejsce.

A jest duża szansa że się pojawi? U mnie na udzie tłuszczak miał
7*5*1,5cm .Obrzydlistwo:) Wycięty został, pozostała blizna 4cm.Może
mniej będzie widoczna za pare miesięcy.

5. Data: 2011-05-28 23:37:40

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konsultant"
> A jest duża szansa że się pojawi? U mnie na udzie tłuszczak miał 7*5*1,5cm
> .Obrzydlistwo:) Wycięty został, pozostała blizna 4cm.Może mniej będzie
> widoczna za pare miesięcy.

Porozmawiaj o tym z lekarzem.
Ja mogę napisać, ze miałem jednego na ręce którego zdecydowałem sie usunąć.
W jego miejsce mam teraz dwie sztuki.

gluten
Ludzie ! Nie zadawajcie pytań na tym forum!
Sól tej i tamtej ziemi...
rak z komórek neuroendokrynnych
Rużnice w obwodzie rąk