Re: Usunięcie tłuszczaka 400zł :(

From: "Ann" <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Usunięcie tłuszczaka 400zł :(
Date: Tue, 17 May 2011 18:45:12 +0200

Użytkownik "konsultant"napisał

> nie wiecie jak długo się czeka u chirurga na zabieg usunięcia tłuszczaka z
> ręki? W prywatnej klinice zapłaciłem 400zł plus 100zł za wizytę... Trochę
> drogo jak na taki zabieg. Mam kilka tłuszczaków na lewej ręce i jak każdy
> policzy za 300-400zł to trochę drogo;)

nie wiem gdzie mieszkasz, ja teraz ide we Wrocku do szpitala na Wisniowej na
usuniecie znamion na nfz, zapisywalam sie w poradni chirurgicznej (chirurg
przyjmuje prawie co dzien na biezaco raczej, ale trzeba miec skierowanie do
poradni od rodzinnego - ale to chyba nie problem). Zapisywalam sie w koncu
kwietnia na koniec maja.