Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.

Data: 2018-01-28 14:07:23
Temat: Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 28.01.2018 o 13:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

Już Ci nie raz i nie dwa pisałem, że gadanie to psu na budę. Dziecku
potrzebne jest DOŚWIADCZENIE od którego Ty, ojciec-teoretyk uciekasz jak
od ognia. Tak jakbyś się bał przyjąć na siebie odpowiedzialności za
swoje decyzje wychowawcze. I zamiast podejmować się publicznej edukacji
innych ludzi nie doświadczywszy samemu z własnymi dziećmi powinieneś
pierwej doświadczyć w swojej własnej rodzinie a dopiero później bawić
się w nauczyciela dla tłumów. Gdybyś chociaż, na dzień dzisiejszy, był
skłonny poddawać rewizji swoje wyniesione z domu poglądy... Ale Ty
trwasz uparcie przy tym co Ci wpoiła Twoja matka, bo o ile dobrze
pamiętam to ojca szybko straciłeś. A "wujkowie" to nie to samo co
ojciec-wychowawca.

> PS. To znaczy, żeby była to zdobycz, którą mogłaby rodzicielom
> zaprezentować, pochwalić się takim.

A co to. Czy uważasz, że Twoja przyszła córka powinna swojego partnera
poddawać pod Twój osąd? Takiego by sobie wybrała jakiego wskazała by jej
matka. Ot co. Gdybyś miał szanującą i ufającą Ci małżonkę to ona
wskazała by waszej córce takiego mężczyznę jak Ty. Ale to tylko gdybanie
na pustyni, która Cię otacza, drogi Jakubie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net