Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.

Data: 2018-01-29 10:11:36
Temat: Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.
Od: Kviat

W dniu 2018-01-29 o 09:28, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Istnieje - jest cała strona porno-video,

LOL :)

> na której prezentuje swoje numerki
> pokazowe. Dziewice autentyczne.

Pokazują zaświadczenie od lekarza?
Oni przecież liczą na takich naiwniaków jak ty, którzy w to wierzą, że
to dziewice :):)

Tak się kiedyś zastanawiałem, kto się nabiera na te ustawki w tych
filmikach, że niby spotykają "przypadkową" laskę, proponują jej
pieniądze i ona od razu biegnie z nimi do hotelu :):)

Pewnie jest tak, że ci co się tym podniecają udają, że w to wierzą :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr