Utwardzanie styropianiu

1. Data: 2007-11-17 19:14:28

Temat: Utwardzanie styropianiu
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy znacie moze jakies srodki o utwardzania/zwiekszania wytrzymalosci
styropianu? Przyszlo mi do glowy zrobienie cokolikow przy schodach ze
styropianu, ale oczywiscie bylby on narazony na zniszczenie - gdyby go czyms
jednak "przejechac" moze udalo by sie uzyskac cos trwalszego?

TIA

Ghost

P.S. Crosspost

2. Data: 2007-11-17 21:10:50

Temat: Re: Utwardzanie styropianiu
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klej do styropianu, taki który daje się na elewacje, jest dość twardy.
:-)

3. Data: 2007-11-18 17:38:05

Od: "zbyszek" <zbyszek9@{wytnij}poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyms
> jednak "przejechac" moze udalo by sie uzyskac cos trwalszego?
======================
Delikatna i lekka tkanina szklana o gramaturze ok 25-50 g / m.kw
i żywica epidian 52 z utwardzaczem . Zrobiłem tak " ozdobne"
obramowanie dookoła drzwi - jest już 12 lat , trochę zżółkło ale
można pomalować .
Zbyszek

Czy są uniwersalne termostaty do bojlera elektrycznego?
Jak nie pić łupieżu ? Jak sobie radzicie z kamieniem kotłowym ?
Pomocy! Aliens w kuchni!
płytki w kuchni Help!! (jutro przychodzi majster kończyć, co zaczął)
OSTRZEŻENIE - Meble z Bydgoskie Fabryki Mebli - CANDY - TOTALNE DZIADOWSTWO.