Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa

Data: 2002-06-26 14:45:40
Temat: Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl>

p...@p...onet.pl wrote:

> Witam
> chyba duzo mniej entuzjastycznie niz wiekszosc grupowiczek. Niestety, pomimi
> usilnych starań ani wczesniej, ani obecnie nie moge sie dostac do serwerka :(((
> Monika wprawdzie mowila, ze po przeniesieniu bedzie mi latwiej, ale niestety
> tak nie jest. Bardzo bym chciała sie tam wreszcie dostac. Mam podobno swoje
> hasło

Tu mnie cos zastanawia, bo jak mozesz miec PODOBNO swoje haslo, skoro
sama je sobie wybralas - czegos tu nie rozumiem :-(
To haslo, ktore podalas Monice musisz teraz wpisac w odpowiednim polu w
programie, z ktorego korzystasz. A jesli tak wlasnie robisz i mimo
wszystko sie nie udaje, to nie wiem, gdzie popelniasz blad :-(

Zycze sukcesu w polaczeniu sie z serwerem, jak sie juz znajdzie ktos,
kto bedzie Ci mogl pomoc merytorycznie - ja sie na tym nie znam -
wykonalam polecenia i ... udalo sie. Arleta