Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?

1. Data: 2004-07-23 07:41:10

Temat: Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Od: "Angelika" <o...@k...rak> szukaj wiadomości tego autora

Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

1. Data: 2004-07-23 08:13:33

Temat: Re: Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Jul 2004 09:41:10 +0200, na pl.rec.uroda, Angelika napisal(a):

> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

Cześć! Jestem Logan i też mam dwanaście lat.

Jak będziesz starsza, to piego powinny Ci się spodobać, mam kilka starszcy
koleżanek, którym rośnie coraz więcej piegów i wyglądają w nich baardzo
sexy :)

A jeśli naprawdę Ci się nie podobają - to nie wystawiaj paszczy na słońce,
bo to od niego wychodzą piegi (między innymi).

--
Logan [GG: 3507735]
"styl,styl,natchnienie i cała reszta pasują do Dupy.."

1. Data: 2004-07-23 08:18:10

Od: "Michał B. \(BajT\)" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

Piegi sa bardzo fajne - dodaja oryginalnosci urodzie.. kiedys na pewno je
polubisz!
Ja sam szukam piegowatej dziewczyny do sesji portretu i jak na razie ciezko
mi idzie.. :)

1. Data: 2004-07-23 08:55:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 23 Jul 2004 09:41:10 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <o...@k...rak> i powiedziała:

> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

Takie dwa na klatce piersiowej? To normalne. Przyzwyczaisz się.

Pozdrawiam serdecznie

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-07-23 14:29:48

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelika" <o...@k...rak> napisał w wiadomości
> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

qrcze a jak ja bym chciala miec pare pieguskow od slonca...ah ah...a nie mam
:(
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-07-23 16:51:32

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelika" > napisał
> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?
>
>z flosleku jest taki krem wybielajacy i piegi napewno wybieli bo ja
wybielam
blizny od duszenia w okolicy ust ;) a kosztuje ok15zl ale starcza na dlugo
ja swoich piegow tez nie lubie :/
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-07-23 17:31:04

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

codziennie stosuj krem z jak nawjwyższym filtem (spf nie mniej niż 40)

1. Data: 2004-07-23 21:19:15

Od: "Michał B. \(BajT\)" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja swoich piegow tez nie lubie :/
KasiaA

A szkoda... piegi sa piekne! :)

1. Data: 2004-07-23 21:48:03

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> wrote in message

> wybielam
> blizny od duszenia w okolicy ust ;) a kosztuje ok15zl ale starcza na dlugo
> ja swoich piegow tez nie lubie :/

Czys ty oszalala? Ona ma 12 lat, a ty jej jakies kosmetyki polecasz?
Przeciez to na pewno wplynie niekorzystnie na mloda skore!
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-07-23 21:48:23

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Angelika" <o...@k...rak> wrote in message
> Mam lat 12 rosną mi piegi, a ja ich nie nawidze co mam robić?

Choc raz odpowiem powaznie

Powiem tak:
Kiedy bylem w Twoim wieku Mloda Damo, to tez mialem piegi, strasznie mnie to
wkurzalo, bo ich nie znosilem. Jeden chlopiec na jakiejs kolonii nazwal mnie
nawet piegusem - dolina maksymalna wtedy byla, pamietam jak dzis. Wtedy gdy
mialem tyle lat co Ty teraz, czyli wyobraz sobie: 16lat temu (28 koncze za 2
tygodnie) nie bylo takich cudownych srodkow na kazda dolegliwosc
("dolegliwosc" z punktu widzenia facetow) jak teraz. Chcialem probowac jakis
srodkow, ale nie bylo, w gazecie od kuzynki czytalem ze jakies tam oblesne
maseczki sie robi z warzyw i mleka - nie pamietam juz, wiem jedno ze nie
zrobilem zadnej ANI 4razu.

Czas plynal, lata mijaly, 14 lat, koncze podstawowke, piegi nadal byly, ale
poszedlem do liceum i kazdy mial to w dupie czy mam piegi czy pryszcze (tak,
bo wtedy to te skurczybyli sie pojawialy) i czy w ogole je mam czy nie.
I wiesz co? Naprawde, uwierz mi, ale ja zapomnialem o nich, nosz cholera nie
wiem kiedy ale ZNIKNELY!
I nie wiem ile mialem lat jak sobie z tego sprawe zdalem......
Poza tym znalem kilka dziewczat z piegami, malo tego: znalem jedna taka cala
piegowata!!!!! (takze w miejscach o ktorych Tobie ze wzgledu na wiek nie
bede mowil) - super babeczki, naprawde......
Wiekszym problemem jest tradzik, tym sie martw - bo to jest bardziej
powazne, choc nie az tak odrazajace jak by sie moglo wydawac, skoro sa na
swiecie jeszcze kobiety (czyli wiecej niz jedna) ktore chca sie ze mna
umawiac, wiec pelen luuuz...........

Pozdrawiam i prosba: nie walcz, tylko akceptuj.
Wiecej szacunku dla siebie, inni to zauwaza i docenia.
--
Bluzgacz
GG: 5015

Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)