Uwaga - grupa tuczy!

21. Data: 2006-03-30 06:52:09

Temat: Re: Uwaga - grupa tuczy!
Od: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

>2 jabłka mają tyle kalorii, co jeden batonik. Poza tym banany mają
>znacznie więcej minerałów niż jabłka. A figi też znakomicie regulują
>pracę jelit.
>
>Pozdrawiam - Aicha

Ech, ale mnie pocieszyłaś....:-(.
Panterka

22. Data: 2006-03-30 07:43:52

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panterka" napisał:

> Ech, ale mnie pocieszyłaś....:-(.

Jeśli zjesz to kilo jabłek _zamiast_ jednego głównego posiłku, to OK
;) A chodziło mi bardziej o to, żeby weryfikować popularne opinie niż
o dołowanie :)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

23. Data: 2006-03-30 09:22:36

Od: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:

> Jeśli zjesz to kilo jabłek _zamiast_ jednego głównego posiłku, to OK
> ;) A chodziło mi bardziej o to, żeby weryfikować popularne opinie niż
> o dołowanie :)
>
> Pozdrawiam - Aicha

A to dobry pomysł! Gotuje glownie moj facet, to od czasu do czasu moze
ugotowac dla siebie. Zreszta - poniewaz pracujemy do pozna, zazwyczaj
kupujemy gotowe produkty (np. pierogi)...
Co prawda teraz coraz czesciej zaczynamy tworzyc wlasne potrawy (dlatego
jestem na tej grupie:-)).
Panterka

24. Data: 2006-03-30 10:24:13

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a) 30/03/2006 4:53:

> A dla kobiet - osad drożdżowy po fermentacji z resztkami piwa przelac do
> dużych butelek po Kubusiu - przed użyciem wstrząsnąć - po wymyciu głowy i
> włosów nalać drożdże na dłoń i wcierać we włosy i skórę głowy, owinąć
> ręcznikiem, potrzymać jakiś czas i spłukać.
> Włosy robią się mocne, niełamliwe, błyszczące.

Co to za dyskryminacja... Ja tam wolę piwo niż marnować drożdże na włosy ;-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

25. Data: 2006-03-30 10:45:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> Co to za dyskryminacja... Ja tam wolę piwo niż marnować drożdże na włosy
> ;-)
>
> --
> pzdr notująca
> krytyk rzeczywistości

To 2 w 1... :-)))))... Zazwyczaj instruowałem młodych w przypadku oporu
stawianego przez żeńską część rodziny... Taka mała motywacja, w końcu
zamiast osadu po fermentacji można nałożyc na włosy sok z czarnej rzodkwi...

mięso mielone w sosie śmietanowym????
KTO MA ?
A może coś z fasoli?
schab z kością