Re: Uwaga na donosicieli!!!!!

Data: 2009-03-03 19:15:03
Temat: Re: Uwaga na donosicieli!!!!!
Od: "jbaskab" <j...@z...pl>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:7f95705f-2ae9-493c-b084-da7c74d4ba90@p20g2000yq
i.googlegroups.com...

>No tak,zło rośnie w siłę,tak jak każdy system ucisku nie mogą znieść
>różnorodności i jak zwykle naruszają prywatność człowieka.A następnie
>na mszach nienawiści umniejszana jest wartość człowieka ,bo nie chodzi
>na religie.Tak jak w latach 30-tych w niemczech,umnieszano warość
>ludzi,bo nie mieli rysów aryjskich.

Wiesz co....
Przypominasz mi kogoś kto chcąc kogoś przekonać, że hitlerowcy to zło,
opowiada, że w nocy wlatują oni do domów spokojnych obywateli, przysysają
się do gardeł niemowlakom i wypijają z nich krew. Z nianiek robią zupę, z
tatusiów kotlety, a mamusie zjadają na deser.

Aska

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,63386
64,Katecheci_donosza_parafiom__kto_nie

_chodzi_na_religie.html