Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr!

1. Data: 2005-05-24 10:21:12

Temat: Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr!
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem lodówkę Liebherr za niemal 3000 złotych i po dwóch latach jest do
wyrzucenia. Konstrukcja tych lodówek w przypadku awarii nie pozwala na
skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:

http://liebherr.fm.interia.pl

--
Harpie

2. Data: 2005-05-24 10:35:01

Temat: Re: Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr!
Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harpie (usuń słowo sapm z adresu) wrote:
> [...]
> pozwala na skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym
> błędem innych i dla tego założyłem stronę internetową, na której

Ciekawe, aczkolwiek ta reklama Amiki na końcu trochę zbyt nachalna :-|

Poza tym, to co piszesz na końcu: "lodówki ze specjalnymi zawiasami (drzwi
szafki montowane na sztywno na drzwi od lodówki). Takie lodówki produkuje
tylko Liebherr i Amica." to oczywista nieprawda. Na przyklad lepsze modele
BSH czyli Siemens KI 30E440 i Bosch KIE 30441 też mają takie zawiasy. W
swoich materiałach reklamowych nazywają je zawiasami płaskimi a mi się
wydaje, że fachowo to one się nazywają "nożycowe".

3. Data: 2005-05-24 10:57:23

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl>
napisał w wiadomości news:6caeixnqpipz.dlg@harpie.net...
> Kupiłem lodówkę Liebherr za niemal 3000 złotych i po dwóch latach jest do
> wyrzucenia. Konstrukcja tych lodówek w przypadku awarii nie pozwala na
> skuteczne dokonanie naprawy!

A co na to serwis gwarancyjny?

4. Data: 2005-05-24 11:28:06

Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe, aczkolwiek ta reklama Amiki na końcu trochę zbyt nachalna :-|
Ciach. Już nie ma.

> BSH czyli Siemens KI 30E440 i Bosch KIE 30441 też mają takie zawiasy. W
Dzięki. Uwzględnię. Niestety musi jeszcze pasować podział
Zamrażalnik/Chłodziarka.

PS: Bardzo szybko przeciążył się transfer na stronce którą podałem. Tu nie
ma ograniczenia:
http://harpie.ath.cx/liebherr

--
HArpie

5. Data: 2005-05-24 11:29:44

Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co na to serwis gwarancyjny?
Niestety właśnie się skończyła gwarancja. A serwis autoryzowany wiedząc o
co chodzi nawet jej nie chciał widzieć. Przez tel. podałem numer fabryczny
i po chwili usłyszałem, że jest do wywalenia.

--
Harpie

6. Data: 2005-05-24 11:31:25

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 May 2005 13:29:44 +0200
"Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> wrote:

> Niestety właśnie się skończyła gwarancja. A serwis autoryzowany
> wiedząc o co chodzi nawet jej nie chciał widzieć. Przez tel. podałem
> numer fabryczny i po chwili usłyszałem, że jest do wywalenia.

wez dyktafon, nagraj ta rozmowe i zadzwon do Weiss'a - bo to wola
o pomste do nieba (jezeli jest faktycznie tak jak mowisz)

Sierp

7. Data: 2005-05-24 12:25:39

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

.

> wez dyktafon, nagraj ta rozmowe i zadzwon do Weiss'a - bo to wola
> o pomste do nieba (jezeli jest faktycznie tak jak mowisz)

Albo idz do TVNu

8. Data: 2005-05-24 14:50:42

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej śmieszy mnie to:
"mercedes wśród lodówek"

Mercedes nie jest dla mnie synonimem jakości, kiedyś człowiek na grupie
"samochody" opisywał swoje boje z mercedes Polska, bo miał problemy ze
swoim mercedesem za 200 tys. zł. :-)

Ja mam lodówkę radziecką donbas już ponad 25 lat i odpukać jeszcze
dobrze chłodzi. :-)
W akademiku mialem polską 30-letnią szron i 3 lata super się spisywała,
później zostawiliśmy ją innym studentom, Ciekawe czy jeszcze pracuje.
:-)

9. Data: 2005-05-25 12:41:05

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
> dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:

szczerze mówiąc to nie za bardzo łapię sens obłożenia wymiennika
czymkolwiek - przecież w ten sposób utrudnia się oddawanie ciepła do
otoczenia.... ?

rokko

10. Data: 2005-05-27 07:25:51

Od: "Rex" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Harpie (usuń słowo sapm z adresu) <h...@i...spam.pl> napisał(a):
> Niestety właśnie się skończyła gwarancja. A serwis autoryzowany wiedząc o
> co chodzi nawet jej nie chciał widzieć. Przez tel. podałem numer fabryczny
> i po chwili usłyszałem, że jest do wywalenia.

Możesz jeszcze próbować drogą sądową. Jeśli potraktowali Cię w opisany sposób
to jest to "zatajenie wady fabrycznej" i można domagać się wymiany niezależnie
od tego czy gwarancja minęła, czy nie. Tak jak to się czasami odbywa w
przypadku wymiany wadliwych części w samochodach.
Myślę, że zamiast TVN lepiej zwrócić się z prośbą do UOKiK.

Pozdrawiam
Rex

[spam] szukam sprawdzonego stolarza
KATOWICE,kuchnia na wymiar-odtworzenie z katalagu - gdzie fachowo ?
Piekarnik - termoobieg (Bosch HBN 43W350)
Zmywarka - program do garów
Moja pierwsza lodówka...która?