Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr!

11. Data: 2005-06-01 06:32:18

Temat: Re: Uwaga na kiepskie lodówki Liebherr!
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 May 2005 07:25:51 +0000 (UTC), Rex wrote:

> Możesz jeszcze próbować drogą sądową. Jeśli potraktowali Cię w opisany sposób
> to jest to "zatajenie wady fabrycznej" i można domagać się wymiany niezależnie
> od tego czy gwarancja minęła, czy nie. Tak jak to się czasami odbywa w

Tak. Można powoływać się na art 568 KC, ale to będzie trudne. Ustawa z 22
lipca 2002 weszła w życie 01.01.2003, czyli po zakupie mojej lodówki.

--
Harpie

12. Data: 2005-06-01 06:35:02

Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczerze mówiąc to nie za bardzo łapię sens obłożenia wymiennika
> czymkolwiek - przecież w ten sposób utrudnia się oddawanie ciepła do
> otoczenia.... ?

Przyglądnij się dokładniej:
http://liebherr.fm.interia.pl/
W rogu wydłubana jest pianka izolująca płytę chłodzącą od zewnątrz. Od
wewnątrz lodówki dzieli ją tylko cienki plastik wykańczający komorę.

--
Harpie

13. Data: 2005-06-01 09:24:56

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Harpie (usuń słowo sapm z adresu) wrote:

> Przyglądnij się dokładniej:
> http://liebherr.fm.interia.pl/
> W rogu wydłubana jest pianka izolująca płytę chłodzącą od zewnątrz. Od
> wewnątrz lodówki dzieli ją tylko cienki plastik wykańczający komorę.

Fajnie - ale na czym konkretnie polega awaria?
Na stronie brak informacji...

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

14. Data: 2005-06-01 10:39:35

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> napisał
w wiadomości news:6caeixnqpipz.dlg@harpie.net...
> Kupiłem lodówkę Liebherr za niemal 3000 złotych i po dwóch latach jest do
> wyrzucenia. Konstrukcja tych lodówek w przypadku awarii nie pozwala na
> skuteczne dokonanie naprawy! Pragnę przestrzec przed tym błędem innych i
> dla tego założyłem stronę internetową, na której opisuję szczegóły:
>
> http://liebherr.fm.interia.pl

A agregat Ci potrzebny? Bo znam kogoś, komu się by przydał - nie mi, facet
poprostu bawi się kompresorami i konstruuje zaawansowane systemy chłodzenia.
Ostatnio przekroczył temperaturę -100 stopni celsjusza.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

[spam] szukam sprawdzonego stolarza
KATOWICE,kuchnia na wymiar-odtworzenie z katalagu - gdzie fachowo ?
Piekarnik - termoobieg (Bosch HBN 43W350)
Zmywarka - program do garów
Moja pierwsza lodówka...która?