Uwaga na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - są nieszczelne

1. Data: 2010-01-19 08:47:05

Temat: Uwaga na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - są nieszczelne
Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx. Gdzie xxx to kolejne cyfry,
np. ESL 66020. Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w
zabudowie, a para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble. W
zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
żadnej poprawy.

W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
są to naprawy bez wymiany część.

Nie róbcie tego błędu co ja zrobiłem.

2. Data: 2010-01-19 15:55:00

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
zeta.pl
*Jar* napisał(-a):

Czy Ty masz Alzheimera?
zeta.pl

--
Big Jack
////// GG: 660675

3. Data: 2010-01-19 22:24:56

Od: Józek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
> W wiadomości
zeta.pl
> *Jar* napisał(-a):
>
> Czy Ty masz Alzheimera?
zeta.pl

Hehe, co za idiota z tego Jara.

--

Radek

4. Data: 2010-01-20 20:13:31

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty masz Alzheimera?
zeta.pl

Nie no po prostu wkurzyl go producent i bedzie o tym co miesiac informowal
na grupie by info dotarlo do wiekszej grupy ludzi ;)

Kane

5. Data: 2010-01-20 21:24:40

Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> by info dotarlo do wiekszej grupy ludzi ;)

Bingo :)

Za to reszta nie ma Alzheimera, co też mnie cieszy :)

6. Data: 2010-01-20 21:27:04

Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty masz Alzheimera?

Coś pan taki nerwowy? Ja w dobrej intencji...

ESL46010, ESL47020, ESI46010X, ESI63020X, ESL66010, ESL67010, ESI64010X,
ESL67050, ESI65010X, ESI66010X, ESL68060

7. Data: 2010-01-21 07:31:45

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
zeta.pl
*Jar* napisał(-a):

> Bingo :)

Do czyjego końca będziesz tym info zaśmiecał grupę? Swojego, naszego,
Electroluxa, czy Usenetu?

8. Data: 2010-01-26 08:00:34

Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czyjego końca będziesz tym info zaśmiecał grupę? Swojego, naszego,
> Electroluxa, czy Usenetu?

Do końca zimy, bo wtedy otwierają lokalne złomowisko... ale nie wiem czy mi
się jeszcze nie zmieni do tego czasu.

9. Data: 2010-01-26 12:06:15

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jar" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Do końca zimy, bo wtedy otwierają lokalne złomowisko... ale nie wiem czy
> mi się jeszcze nie zmieni do tego czasu.

A nie prosciej będzie skorzystac z uprawnień gwearancji /rekojmi
zamiastpisac skargi na grupach i forach.

Krzysiek

10. Data: 2010-01-26 20:50:40

Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie prosciej będzie skorzystac z uprawnień gwearancji /rekojmi
> zamiastpisac skargi na grupach i forach.

Ja już to zrobiłem, teraz uczulam wszystkich na wady Electrolux'a .

"pocace" sie okna - problem !!!
Jajecznica na teflonie ?
termostat
[pyt] halas