Re: Uwaga wirus!!

Data: 2004-11-05 12:45:34
Temat: Re: Uwaga wirus!!
Od: "Mermaind" <j...@o...pl>

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmfkgi$2u7r$1@mamut.aster.pl...:
> Co masz na myśli pisząc ten wredny post .

W którym miejscu dostrzegłaś tę "wredność" ?

> Uważam, że jesteś bardzo a to bardzo niemiła i złośliwa .

Nie zauważałam tego u Evy, ale za to Twoje oskarżenia odebrałam jako niemiłe
i złośliwe :(
Zauważ: na podstawie paru linijek oceniłaś Evę :(((( (ja oceniam tylko
post :) )

> Nie wszyscy są informatykami jak Ty często zaglądającą do lodówki

No i bardzo dobrze :) Każdy z nas jest inny i dzięki temu potrzebujemy
siebie nawzajem :)
(jak w wierszu ks. Twardowskiego "Gdyby każdy miał po cztery jabłka...")

Jola
nie informatyk zaglądająca często do lodówki
a co :)))

PS. (a po poście Evy przypomniałam sobie, że dysk trzeba przeskanować)
I dobrze jeszcze wyłączyć sobie w Outlooku opcję Widok -> Układ opcję Pokaż
okienko podglądu)